Gå til innhold

utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal skrive ned på en lapp hvem jeg vil ha med i utdrikkingslaget og gi til forloveren min, men lurer på hvor mange jeg skal skrive ned...hvor mange skal/vil dere ha med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i utdrikningslaget til en kollega, der var forlover, to søstre, 6-7 venninner og tre kolleger. Synes vi ble en hyggelig gjeng.

Gjest Principessa
Skrevet

på mitt u.lag blir det invitert ca 15 venninner (inkl søstre)...men det er jo ikke sikkert at alle kan..

Skrevet

Kanskje du kan lage en litt prioritert liste? Så kan forloveren se an hvor mange hun vil be? Evt. dele det opp så de nærmeste er med på dagen og de andre kommer til kvelden?

Skrevet

Bare skriv opp mange! Som regel klaffer det ikke for alle likevel, er min erfaring. Jo flere deltakere, dess flere å fordele utgiftene på også... :wink:

Jeg har gitt en lang liste med navn til min forlover. Og skrevet bak hvert navn hvor stor sannsynlighet jeg tror det er for at vedkommende kan komme. Sannsynligvis kan ikke halvparten, særlig pga geografiske avstander, veldig små barn etc. Men da har de ihvertfall blitt invitert og fått sjansen! :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Bare skriv opp mange! Som regel klaffer det ikke for alle likevel, er min erfaring. Jo flere deltakere, dess flere å fordele utgiftene på også... :wink:

Jeg har gitt en lang liste med navn til min forlover. Og skrevet bak hvert navn hvor stor sannsynlighet jeg tror det er for at vedkommende kan komme. Sannsynligvis kan ikke halvparten, særlig pga geografiske avstander, veldig små barn etc. Men da har de ihvertfall blitt invitert og fått sjansen! :wink:

Enig der Bride!

Selv har jeg ikke tenkt på det engang.

Skrevet

hmm..har lurt litt på dette selv... Tror nok f.eks svigermor gjerne vil være med..(vi er gode venner og det ville ikke vært første gang jeg festet sammen med denne ungdommelige damen) men hva syns dere om det? er det helt unormalt?

Kunne jo kanskje sagt at svigermor og mamma kan få være med senere på dagen..?

Skrevet

Skriv en liste over de venner og venninner dere ønsker å ha der. Så får det være forloverens oppgave å lage et utdrikingslag som kan passer antallet.

Jeg skal selv være forlover til sommeren og ville ikke drømme om å velge bort noen fra en liste jeg hadde fått av bruden. Det er hennes dag og da må hun få bestemme hvem hun vil ha der.

Skrevet
Pleier man å be svigerinner?

Det lurer jeg på også.

Og hva med kusiner som er bedt i bryllupet, men ikke omgås ofte med? Og samboere til hans kamerater som er bedt i bryllupet?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Pleier man å be svigerinner?

Det er helt etter åssen forholdet deres er... tror jeg. Jeg ble bedd til svigersøster si u.lag. Men det er sikkert fordi vi to har et godt forhold både som svigerinner og som venniner :P

Skrevet

Man kan da be alle de man har lyst til - uavhengig av "hva man pleier" eller "hva som er vanlig". Det er brudens dag og hun må da få avgjøre det selv.

Selv hadde jeg også med brødrene mine og guttekompiser og hadde et strålende og aktivt utdrikingslag som ikke var pudderrosa og jentefnistee - for det passet meg.

Du og alle andre bruder finner ut av hva som passer for dere. Noe jeg synes forloverne skal ta hensyn til.

Om dette involverer mødre, søsken, svigerinner eller kollegere, vet bare du.

Skrevet

tror rett og slett jeg skal be kjærestene til vennene til mannen min jeg, mine venner og søskenbarn.. Er jo litt ok om man kommer til middag i et bryllup å ha vært med på utdrikkingslag til brud eller brudgom. de synes nå i alle fall jeg. man kan jo velge selv å delta eller ikke:=)

Skrevet

Det er helt etter åssen forholdet deres er... tror jeg. Jeg ble bedd til svigersøster si u.lag. Men det er sikkert fordi vi to har et godt forhold både som svigerinner og som venniner :P

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...