AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg hadde ubeskyttet sex for 20 dager siden, testen i dag var negativ. Når kan man stole greit på testen? har jeg testet for tidlig? litt uregelmessig mens..... Anonymkode: 91af5...73f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Man sier 14 dager etter sex. Hvis du er usikker så kan du ta en til, for etter tre uker er den ihvertfall riktig. Anonymkode: 49768...4aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man sier 14 dager etter sex. Hvis du er usikker så kan du ta en til, for etter tre uker er den ihvertfall riktig. Anonymkode: 49768...4aa ok, er 3 uker og noen dager siden samleie, og negativ test nå i kveld og i morges Anonymkode: 91af5...73f
Forever22 Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 3 uker etter samleie vil jeg tro at testen er ganske sikker
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Flere som vil komme med innspill? testen var negativ i dag også, tror det er 22 dager siden samleie.. Anonymkode: 91af5...73f
Nuttapia Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Dersom du hadde hatt eggløsning rundt da du hadde samleie, så hadde egg og sperm brukt mellom 2 og 10 dager på å finne sammen og feste seg i livmora di (referer til diverse jordmor/helsesider på nett). Deretter vil kroppen din begynne å produsere hcg. Dersom du har normal hcg-økning, bør en test slå ut positiv i disse dager. Vent noen dager med å teste igjen. Er du usikker, så bestill time og legen, og kanskje også få veiledning for dine uregelmessige sykluser. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 58 minutter siden, Nuttapia skrev: Dersom du hadde hatt eggløsning rundt da du hadde samleie, så hadde egg og sperm brukt mellom 2 og 10 dager på å finne sammen og feste seg i livmora di (referer til diverse jordmor/helsesider på nett). Deretter vil kroppen din begynne å produsere hcg. Dersom du har normal hcg-økning, bør en test slå ut positiv i disse dager. Vent noen dager med å teste igjen. Er du usikker, så bestill time og legen, og kanskje også få veiledning for dine uregelmessige sykluser. Lykke til! ok, takk for svar jeg er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning 2 dager etter samleie, tok en eggløsningstest som var positiv så eggløsning var vel for ca 20 dager siden! om testen viste riktig... Anonymkode: 91af5...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå