Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ubeskyttet sex for 20 dager siden, testen i dag var negativ. Når kan man stole greit på testen? :) har jeg testet for tidlig? litt uregelmessig mens.....

Anonymkode: 91af5...73f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man sier 14 dager etter sex. Hvis du er usikker så kan du ta en til, for etter tre uker er den ihvertfall riktig. 

Anonymkode: 49768...4aa

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man sier 14 dager etter sex. Hvis du er usikker så kan du ta en til, for etter tre uker er den ihvertfall riktig. 

Anonymkode: 49768...4aa

ok, er 3 uker og noen dager siden samleie, og negativ test nå i kveld og i morges :) 

Skrevet

3 uker etter samleie vil jeg tro at testen er ganske sikker :) 

AnonymBruker
Skrevet

Flere som vil komme med innspill? testen var negativ i dag også, tror det er 22 dager siden samleie..

Skrevet

Dersom du hadde hatt eggløsning rundt da du hadde samleie, så hadde egg og sperm brukt mellom 2 og 10 dager på å finne sammen og feste seg i livmora di (referer til diverse jordmor/helsesider på nett). Deretter vil kroppen din begynne å produsere hcg. Dersom du har normal hcg-økning, bør en test slå ut positiv i disse dager. 

Vent noen dager med å teste igjen. Er du usikker, så bestill time og legen, og kanskje også få veiledning for dine uregelmessige sykluser. 

Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Nuttapia skrev:

Dersom du hadde hatt eggløsning rundt da du hadde samleie, så hadde egg og sperm brukt mellom 2 og 10 dager på å finne sammen og feste seg i livmora di (referer til diverse jordmor/helsesider på nett). Deretter vil kroppen din begynne å produsere hcg. Dersom du har normal hcg-økning, bør en test slå ut positiv i disse dager. 

Vent noen dager med å teste igjen. Er du usikker, så bestill time og legen, og kanskje også få veiledning for dine uregelmessige sykluser. 

Lykke til! 

ok, takk for svar :) jeg er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning 2 dager etter samleie, tok en eggløsningstest som var positiv :) så eggløsning var vel for ca 20 dager siden! om testen viste riktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...