AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg har endelig klart å komme meg ut av et fem års langt forhold som gjorde meg alt annet enn godt. Men jeg merker at jeg er så redd for å bli såret. Jeg har datet en mann i to måneder nå. Han har vært den som er mest ivrig. Har fortalt meg hvor godt han liker meg hele tiden osv. Det har gjort at jeg nå har turt å si det samme tilbake. Tørre å bli forelsket, skikkelig forelsket. Han er over 40 år, og har ikke barn. Han sier at han tidligere har vært så redd for å binde seg, skjøvet damer unna, fått kalde føtter...men at han kjenner at han ikke kommer til å få det denne gangen. Han føler det annerledes nå. Men jeg klarer ikke å la vær å være redd for at han plutselig skal få kalde føtter nå når jeg har blitt så forelsket. (Jeg sier det selvsagt ikke til han). De to siste dagene har han vært litt mer "kjølig". Både når jeg var på besøk hos han i går og i dag på Facebook. Da får jeg en ekkel følelse med en gang og tenker at det kanskje er best å bare kutte han ut. Være singel en stund før jeg hopper i noe nytt.. jeg er såret, usikker og på vakt pga. mitt tidligere forhold. Men samtidig er det så bra med han her.. Er det typisk for slike "kalde føtter-menn" å kjølne ganske raskt? Vet ikke hva jeg skal gjøre :/ Anonymkode: 95ce2...fbd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Du har skrevet svare selv i HI... Han erklærer sine følelser for deg, hvor godt han liker deg. Du får følelser for han men sier ingenting. Hadde det vært meg så hadde jeg nok reagert på samme måte, altså trukket meg tilbake. Beskytte meg. Vi menn er ikke tankelesere... Langt derifra, vi må ha ting servert direkte, ikke via hint og antydninger. Mao. du driver han fra deg dersom du ikke gir han noen direkte tilbakemeldinger om hva du føler for han. Det er den eneste måten du kan redde denne situasjonen... *mann Anonymkode: 2929d...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Forstår godt at du blir usikker når han forteller at han tidligere har fått kalde føtter. Det hadde jeg også blitt. Kunne det vært en ide å fortelle ham at du oppfatter ham som litt mer kjølig? Og at det gjør deg usikker pga det han har fortalt deg? Anonymkode: bca6a...849
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har skrevet svare selv i HI... Han erklærer sine følelser for deg, hvor godt han liker deg. Du får følelser for han men sier ingenting. Hadde det vært meg så hadde jeg nok reagert på samme måte, altså trukket meg tilbake. Beskytte meg. Vi menn er ikke tankelesere... Langt derifra, vi må ha ting servert direkte, ikke via hint og antydninger. Mao. du driver han fra deg dersom du ikke gir han noen direkte tilbakemeldinger om hva du føler for han. Det er den eneste måten du kan redde denne situasjonen... *mann Anonymkode: 2929d...0e6 Jo, jeg har sagt til han at jeg liker han kjempegodt. Han var mest ivrig i begynnelsen, men jeg har mer og mer turt å si slike ting tilbake til han, spør om vi skal finne på ting sammen osv. Det er derfor så skummelt at han nå virker litt mer avmålt. TS Anonymkode: 95ce2...fbd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår godt at du blir usikker når han forteller at han tidligere har fått kalde føtter. Det hadde jeg også blitt. Kunne det vært en ide å fortelle ham at du oppfatter ham som litt mer kjølig? Og at det gjør deg usikker pga det han har fortalt deg? Anonymkode: bca6a...849 Jeg må vel spørre han om det dersom det fortsetter. Herlighet så skummelt dette er :/ Jeg vet at han har vært mye singel, selv om han er en veldig snill mann og absolutt har utseende med seg. Så det må jo være noe i det at han får kalde føtter.. Anonymkode: 95ce2...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå