Gå til innhold

Føler meg ganske liten å alene i verden uten venner. 24 år å ingen venner. Aldri hatt heller. Ønsker bare å bli kjent med mennesker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du bli min venn?

Jeg er 24 år å er desverre en av mange som ikke har noen nære venner.

Eneste jeg har er familie å søsken. Ingen venner som jeg kan prate seriøst med eller bare prate om løst å fast.

Slik har det alltid vært. 😔 Aldri hatt venner på skolen,bare i barnehagen så vidt jeg husker.

Jeg liker å prate med folk å skulle så gjerne hatt noen venner. Føler meg så liten i denne verden uten noen. 🙁

Hilsen fra ei jente på 24 som bare ønsker å bli kjent med folk.

Jeg kan legges til på snapchat siden jeg ønsker å være anonym her inne.

Kan legge til ilovevif på Snap.

Anonymkode: 438cd...74b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli min venn?

Eneste jeg har er familie å søsken. Ingen venner som jeg kan prate seriøst med eller bare prate om løst å fast.

Slik har det alltid vært. 😔 Aldri hatt venner på skolen,bare i barnehagen så vidt jeg husker.

Jeg liker å prate med folk å skulle så gjerne hatt noen venner. Føler meg så liten i denne verden uten noen. 🙁

Jeg skjønner at det må være vondt å ikke ha venner rundt seg og det er for mange ikke så lett å få til.

Jo eldre en er jo vanskeligere er det for mange å møte nye venner, men når en er 24 er en fortsatt ung. Felles interesser er ofte et godt fundament for vennskap.

Selv om du navnet ditt på snap indikerer at du "ikke liker skikkelig fotball" er det i alle fall mange som har fått mange gode venner i klanen. Om du reiser på bortekamper også så vil det å skape gode relasjoner til folk.

Turistforeningen har også mange aktiviteter der en kan møte nye venner.

Her kommer jeg i grunnen med råd som du ikke har bedt om og på en måte beklager jeg dette.

Skulle egentlig bare gi deg en god klem.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli min venn?

Du kan jo begynne på voksenopplæring. Der kan du, i tillegg til å treffe nye venner, lære forskjellen på å/og. 

Anonymkode: 50eef...600

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kan jo begynne på voksenopplæring. Der kan du, i tillegg til å treffe nye venner, lære forskjellen på å/og. 

Hvorfor det? Sånn at TS kan bli like ufordragelig som deg?

Anonymkode: 011d4...cca

• Liker 14
Gjest String
Skrevet

Hvor bor du Ts? Oslo området siden du liker VIF? Jeg bor i Stavanger, ellers kunne jeg møtt deg :)

Skrevet

Det kan ta tid å få venner, men begynn med en aktivitet. 
Jeg har bekjente som har fått venner av å gå på treningstimer i studio. Altså saltimer, det er de samme som dukker opp på samme timer. Etter hvert begynner man å prate sammen. 

Gå på et kurs over flere uker. Etter hvert kan du spørre om noen vil være med ut å ta en øl når kurset er ferdig for dagen. 

Få deg jobb som personlig assistent eller støttekontakt. 
Da er du  hvertfall ute og selv om det er du som skal være støtten. Så er man sammen med folk, kan hjelpe dere begge. 
Da jeg jobbet som personlig assistent var den jeg jobbet for veldig aktiv og sosial, så jeg møtte andre assistenter som jeg snakket med når jeg var på jobb der. 

Finn et forum på internett med noen som har en interesse du liker. 
Både jeg og venner har fått andre venner på nett. Møttes etter hvert og hadde felles interesser å snakke om. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å disse andre mennesker som har det vanskelig! Så empatisk er du liksom... Kanskje du trenger å lære deg ett og annet selv? 

Anonymkode: 625b9...b3e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke venner på jobb? Hva med å begynne med en hobby der du kan møte andre? Hvor bor du?

Anonymkode: ceb10...8f5

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, String skrev:

Hvor bor du Ts? Oslo området siden du liker VIF? Jeg bor i Stavanger, ellers kunne jeg møtt deg :)

Jeg bor I Nord Norge. 😊 

Gjest String
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bor I Nord Norge. 😊 

Skjønner :) da får du ha lykke til med veninnejakt! Og husk at det hjelper å være utadvendt, blid og virke interessert i andre og hva de har å fortelle om seg selv :) raushet kommer man langt med :blomst:

hilsen ei som ikke alltid har hatt så mange venner, men som har få men gode venner idag :hjerte:

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli min venn?

Ja gjerne 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt deg til ts, snapnavnet mitt begynner på L og slutter med O :)

Anonymkode: 650a6...543

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å disse andre mennesker som har det vanskelig! Så empatisk er du liksom... Kanskje du trenger å lære deg ett og annet selv? 

Anonymkode: 625b9...b3e

Altså, liksom? Og ett? Det skrives et, ett er et tallord. Forventer du virkelig at folk skal ta deg seriøst, når du (og mange andre) skriver, og sier liksom. Hele jævla tiden?

Anonymkode: 52bb9...5a7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, liksom? Og ett? Det skrives et, ett er et tallord. Forventer du virkelig at folk skal ta deg seriøst, når du (og mange andre) skriver, og sier liksom. Hele jævla tiden?

Anonymkode: 52bb9...5a7

Unnskyld meg, men hva er problemet ditt egentlig?

• Liker 3
Skrevet
På 8.4.2018 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Vil du bli min venn?

Hei jeg legger deg gjerne til på snap slik vi kan prate (om hva du vil) hvis du har lyst? Bare kjekt å prate med nye folk :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Hei jeg legger deg gjerne til på snap slik vi kan prate (om hva du vil) hvis du har lyst? Bare kjekt å prate med nye folk :) 

Ja gjerne det. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...