Gå til innhold

Hunden min har fått et par ostepop, er det farlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier; Hunden min har fått et par ostepop, er det farlig?

Jeg har ikke kjøpt eller hatt ostepop på flere år, og hunden min har aldri virket noe gira på noe godis som jeg har hatt før utenom nå. 

Anonymkode: 63493...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, et par ostepop er ikke farlig. Selvsagt ikke bra i store mengder, men et par gjør ingenting. :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tabris skrev:

Nei, et par ostepop er ikke farlig. Selvsagt ikke bra i store mengder, men et par gjør ingenting. :)

Ok, han får bare 1-2 i ny å ne og han slikker seg veldig rundt munn, så han er jo storfornøyd.. Koser seg med ostepopen

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, han får bare 1-2 i ny å ne og han slikker seg veldig rundt munn, så han er jo storfornøyd.. Koser seg med ostepopen

Vår boxer sleika tom skålen med ostepop to ganger vi snudde ryggen til, det gikk bra.

Anonymkode: 89753...d50

Skrevet

Det går nok bra!

Venninnen min hadde en gang bakt to brett med boller som sto til heving. Når hun skulle sette de i ovnen så hadde hunden spist de, dette var en hund på ca 17 kg. Kan trygt si at det gjorde ikke den hunden noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min spiste halve posen med ostepop når han var alene og snuste rundt etter noe å spise, gikk fint. 

Anonymkode: aa99f...ad5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en katt som liker ostepop, og en som liker taffelsticks. De får en hver seg, ellers så går de bare på bordet og slikker på alle....🙈 Det skjer sånn ca en gang i skuddåret at jeg har ostepop og taffelsticks også...

Anonymkode: 0d26c...13c

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en katt som liker ostepop, og en som liker taffelsticks. De får en hver seg, ellers så går de bare på bordet og slikker på alle....🙈 Det skjer sånn ca en gang i skuddåret at jeg har ostepop og taffelsticks også...

Anonymkode: 0d26c...13c

Pusen min slikker ostepop og broren spiser hele

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Diamant20 skrev:

Det går nok bra!

Venninnen min hadde en gang bakt to brett med boller som sto til heving. Når hun skulle sette de i ovnen så hadde hunden spist de, dette var en hund på ca 17 kg. Kan trygt si at det gjorde ikke den hunden noe mer.

Ustekt gjærbakst kan faktisk være livsfarlig for hunder da dette blir omdannet til alkohol i kroppen dems. 

Anonymkode: 7fb81...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...