AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Som tittelen sier; Hunden min har fått et par ostepop, er det farlig? Jeg har ikke kjøpt eller hatt ostepop på flere år, og hunden min har aldri virket noe gira på noe godis som jeg har hatt før utenom nå. Anonymkode: 63493...763
Tabris Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Nei, et par ostepop er ikke farlig. Selvsagt ikke bra i store mengder, men et par gjør ingenting.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, Tabris skrev: Nei, et par ostepop er ikke farlig. Selvsagt ikke bra i store mengder, men et par gjør ingenting. Ok, han får bare 1-2 i ny å ne og han slikker seg veldig rundt munn, så han er jo storfornøyd.. Koser seg med ostepopen Anonymkode: 63493...763
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, han får bare 1-2 i ny å ne og han slikker seg veldig rundt munn, så han er jo storfornøyd.. Koser seg med ostepopen Anonymkode: 63493...763 Vår boxer sleika tom skålen med ostepop to ganger vi snudde ryggen til, det gikk bra. Anonymkode: 89753...d50
Diamant20 Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Det går nok bra! Venninnen min hadde en gang bakt to brett med boller som sto til heving. Når hun skulle sette de i ovnen så hadde hunden spist de, dette var en hund på ca 17 kg. Kan trygt si at det gjorde ikke den hunden noe mer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Hunden min spiste halve posen med ostepop når han var alene og snuste rundt etter noe å spise, gikk fint. Anonymkode: aa99f...ad5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 Jeg har en katt som liker ostepop, og en som liker taffelsticks. De får en hver seg, ellers så går de bare på bordet og slikker på alle....🙈 Det skjer sånn ca en gang i skuddåret at jeg har ostepop og taffelsticks også... Anonymkode: 0d26c...13c
Diamant20 Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en katt som liker ostepop, og en som liker taffelsticks. De får en hver seg, ellers så går de bare på bordet og slikker på alle....🙈 Det skjer sånn ca en gang i skuddåret at jeg har ostepop og taffelsticks også... Anonymkode: 0d26c...13c Pusen min slikker ostepop og broren spiser hele
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 31 minutter siden, Diamant20 skrev: Det går nok bra! Venninnen min hadde en gang bakt to brett med boller som sto til heving. Når hun skulle sette de i ovnen så hadde hunden spist de, dette var en hund på ca 17 kg. Kan trygt si at det gjorde ikke den hunden noe mer. Ustekt gjærbakst kan faktisk være livsfarlig for hunder da dette blir omdannet til alkohol i kroppen dems. Anonymkode: 7fb81...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå