Gå til innhold

Angst for å bo alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for noen måneder siden, flyttet for meg selv med barnet og sliter litt med søvnen. Klarer ikke å sove om nettene selv om husvert bor i samme hus og tre andre familier, og tett nabolag. Men jeg er konstant redd for innbrudd og vurderer å skaffe meg alarm, må si jeg har tidligere vært utsatt for vold / voldtatt av eksen kanskje det er derfor jeg er så redd? Går og sjekker i vinduet hver natt... må sove nær døren osv.. helt sykt :( skaffe meg hund? Orker ikke å ha det sånn .. elsker hjemmet mitt men det er kun natten som er ille..

Anonymkode: c1a71...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alarm høres ut som en god idé

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alarm kan høres ut som en god idé.

Jeg sliter selv med PTSD etter en voldtekt og i begynnelsen var jeg veldig paranoid. Jeg bodde også med flere i samme hus, det eneste som gjorde at jeg følte meg trygg hjemme var at jeg visste at det var kamera utenfor boligen og at det var et lys som slo seg på ved bevegelse, slik at personen syntes på kamera. Jeg tror jeg hadde følt samme trygghet med alarm hjemme :) Nå bor jeg i en blokk, uten alarm og ingen kamera utenfor, men jeg sover helt fint og nettene er ikke lenger ille. Så det blir heldigvis bedre etterhvert som tiden går!

Anonymkode: b6288...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...