Gå til innhold

Zoosk, Sukker, match, Badoo, eller tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke datingside er best? 

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene og ønsker noe seriøst. Jeg har bra utdannelse, er pen og ordentlig og jeg er ikke ute etter ons. Om datingsiden koster penger spiller ingen stor rolle, går ikke etter pris, men etter kvalitet. Jeg søker en trofaste, kjekk og oppegående gutt mellom 19-26 ca.. Er ikke ute etter rundbrennere, gutter med mange tidligere sexpartnere, eller fuckboys. 

Anonymkode: baa98...07c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siden du drømmer om finnes ikke. Sidene/appene gjør at ALLE er tilgjengelige OVERALT, og oppgaven med å skille klinten fra hveten har aldri vært større. I din aldersgruppe sliter jeg med å se at noen overhodet kan konkurrere med Tinder sin posisjon i mesteparten av verden. Dessuten er preferanser også rimelig personlig, så med mindre du har mer penger enn tid (og ønsker å betale noen for å gjøre grovsorteringen for deg) så må du nok gjøre et godt stykke arbeid selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så da bør jeg bruke tinder? 

Jeg har tid, og vil gjøre "grovsorteringen" selv, det tror jeg er lurest, er litt kresen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Match er siden med mest seriøse folk :) Men det er litt dyrt, men nettopp en av de tingene som også gir god indikasjon på at medlemmene er seriøse :)

Anonymkode: 83360...3d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Match er siden med mest seriøse folk :) Men det er litt dyrt, men nettopp en av de tingene som også gir god indikasjon på at medlemmene er seriøse :)

Anonymkode: 83360...3d9

Okei :) Er match bedre enn sukker? Og er det mange i 20-årsalderen der? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei :) Er match bedre enn sukker? Og er det mange i 20-årsalderen der? 

Hvis du er kresen og er ute etter unge og pene mennesker vil jeg tro det er flere av de på Tinder enn Sukker. Tinder funker veldig dårlig for mennesker som ikke klarer å se attraktive ut på bilder. Sukker fungerer tilsvarende "dårlig" for de pene menneskene (masse pes uten noen sorteringsmekanisme bortsett fra blokkering). For min egen del har omtrent alle jeg har datet vært både på Tinder og Sukker, men jeg er M48. Blant de unge tror jeg Sukker er mye mindre brukt (fordi det koster penger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...