AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 En tindermatch og jeg har chattet en del. Han fremstår som veldig hyggelig og tilsynelatende ikke "ute etter bare én ting". Vi har pratet om alt og ingenting, og plutselig kom vi inn på min "fascinasjasjon" for å sitte på kanoner. Har hatt det som en greie siden jeg var liten, men har skjønt i voksen alder at denne fascinasjonen kan "misforstås". Han skrev i hvertfall: "Du kan få en kanonladning av meg. Yeah I went there", jeg lo litt av den og så fortsatte vi å snakke om alt annet igjen. Høres det ut som han har lyst til å ligge med meg? Anonymkode: e67d1...c43
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Det var bare en grovis. Anonymkode: 2c001...48c 6
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Jeg er jente, og tilogmed jeg hadde dratt en grovis hvis en jente sa at hun var fascinert av å sitte på kanoner 12
Helado Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tindermatch og jeg har chattet en del. Han fremstår som veldig hyggelig og tilsynelatende ikke "ute etter bare én ting". Vi har pratet om alt og ingenting, og plutselig kom vi inn på min "fascinasjasjon" for å sitte på kanoner. Har hatt det som en greie siden jeg var liten, men har skjønt i voksen alder at denne fascinasjonen kan "misforstås". Han skrev i hvertfall: "Du kan få en kanonladning av meg. Yeah I went there", jeg lo litt av den og så fortsatte vi å snakke om alt annet igjen. Høres det ut som han har lyst til å ligge med meg? Anonymkode: e67d1...c43 Ligge med deg vil han sikkert ønske etterhvert, men den setningen der er jo bare en morsom kommentar, han påpeker jo det med å si " yeah I went there". Ha det gøy, ikke overanalyser alt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Ja. Han vil ligge med deg, og du kan ikke vite ut fra chat om han "ikke er en sånn type". Mest sannsynlig er han nettopp en sånn type. Anonymkode: d7184...a5c 1
Gjest Overrasket Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 (endret) 7 minutter siden, Helado said: Ligge med deg vil han sikkert ønske etterhvert, men den setningen der er jo bare en morsom kommentar, han påpeker jo det med å si " yeah I went there". Ha det gøy, ikke overanalyser alt. "Yeah I went there" betyr "Ja, jeg endret faktisk på samtalen vår til å handle om sex", ikke "ha ha dette var så morsomt sagt av uskydlige lille meg altså". Jeg forstår ikke hvordan noen kan lese hovedinnlegget og ikke skjønne at typen bevisst prater om å ha sex med TS. Endret 8. april 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Men herregud, vil ikke alle på tinder ligge da? Anonymkode: 2137b...241 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 Han tester vel bare litt, dere flørter og da må det være lov å dra en grovis. Det tåler du. Anonymkode: 8b7a2...4ac
godjenten Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Hadde jeg hørt en dame si til en mann at hun liker å sitte på kanoner hadde jeg trodd hun ønsket en sex-kommentar tilbake om ikke mer. 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tester vel bare litt, dere flørter og da må det være lov å dra en grovis. Det tåler du. Anonymkode: 8b7a2...4ac Jaja, egentlig synes jeg det var et godt tegn at han plukket opp på det. Jeg ble ikke fornærmet prippen, men lo av det og innrømmet at jeg på sett og vis la opp til den selv. Jeg er keen på ham, men er ikke en ONS-person. Sånn sett greit at det kanskje bare var en grovis. Anonymkode: e67d1...c43
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Men er jo bare å fortelle han hva du er ute etter på tinder.. evnt skrive det i profilteksen din. Anonymkode: 2d502...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå