AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei, er det mulig å søke på samordna opptak på ulike studier, mens man går et annet studiet for å se om man kommer inn? Jeg er usikker på hva jeg vil, men lurer på om jeg mister plassen hvis jeg søker på andre studier via samordna? Eller er det kun hvis jeg aksepterer skoleplassen i sommer at det skjer? Anonymkode: 8408e...330
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Fult mulig, og nei du mister ikke plassen din selv om du søker nytt studie. Så vidt jeg vet kan du vel studere flere ting samtidig, dersom du skulle få det til å "klaffe" Anonymkode: fa18b...4ff 1
Devilheart Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 (endret) Klart du kan. Du kan søke på hva som helst, helt uavhengig av livssituasjonen. SO bryr seg døyt om man allerede går 2 studier eller er bosatt i Nordpolen. Eneste krav er at man har gyldig dokumentasjon som viser kvalifikasjonen og ligger vedlagt. Så får man svar i juli på hovedopptaket om man kom inn eller ikke (eller tidligere hvis man har søkt særskilt om det). Man mister heller ikke plassen sin på nåværende, men får dobbelt opp med studier, såfremt man faktisk møter opp på oppropet. Møter man ikke opp, mister man plassen sin (på det studiet man søkte på altså, ikke nåværende). Søkte på satellitteknologi hos en skole i Narvik ifjor vår/sommer, bare for moro skyld, og kom inn. Gjorde ingenting med tilbudet da jeg allerede er fulltidsstudent et annet sted. Endret 8. april 2018 av Devilheart 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Det finnes studiessteder som ikek godtar at du går to studier hos dem, Oslo Met er et slikt. en ingen kan hindre deg å studere to steder. Anonymkode: 8e336...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå