Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Trenger virkelig hjelp til noen gave-ideer!! Skal ikke være noe kjempestort, kanskje opp mot 500 kr. Ikke bøker eller alkohol.. Har tenkt på konfekt, men det blir litt kjedelig, må i så fall finne noe å legge til.. Noen som kan hjelpe litt fort? Takker for svar!
Gjest annema Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Hva med en kurv med litt deilig mat + konfekten du er inne på.
Gjest Madeline Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Hva med en kurv med litt deilig mat + konfekten du er inne på. Dette er en veldig god ide. Har selv gjort det med stort hell. Spekeskinke, røykelaks, gode oster og konfekt er perfekt i en slik kurv.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 et tips til konfekten. På eurofoto (husker ikke om det er .com el .no) får du konfektesker med persolig bilde på. Veldig fint og ikke minst personlig
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Jeg ville kjøpt ei lita makuleringsmaskin, hvis han ikke har en fra før. De er billige på Clas Ohlson og kjekke å putte dokumenter i før man kaster de i søpla.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Fyren burde få noen gode vinflasker og et - lammelår! Det har jeg fått og jeg lo meg skakk av kortet som fulgte med. Det gjorde kona også, lo altså. Dessuten var både lammelåret særdeles godt etter traktering av kona og vinen og god. For 500 spenn - lammelår, en god kniv og 1 - 2 flasker vin. Den går hjem! For meg - glem konfekten - alltid!
Gjest Seleena Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 *Kniv *Kikkert *Tursekk *Arbeidshanskar *Golfkølle - om han er aktiv *Mobiltelefon *Bøker *Tøfflar *Fotpleie *Gavekort på ein butikk som passar til han. Kle?Friluftsutstyr? Jakt? Verktøy? *Ungkar? - Bilder/pynteting *Skrivar til pc *Pengar *Musikk *Glad i å skrive? Skikkeleg penn + brevopnar
Gjest Kaffegjesten Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 Seleena kunne kommet i mitt selskap - men uten golfkoller, penger og pynteting. Nå er jeg så gammel at det helst skal flyte + mange av de andre tingene hun nevner. Kjenner folk som har fått en kveld med en god kokk i gave - hvor det lærer å lage mat litt raffinert. Det har resultert i mange og hyggelige middager for venner og kjente - med koner. Jeg har en slik venn og gleder meg til neste treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå