AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg og hun har drevet en god stund, før jeg klarte å ødelegge alt i fylla i går kveld. I følge henne selv var ikke meldingene så ille, men de var jo tydeligvis ille nok til at hun ikke lenger ønsker å date meg. Jeg husket ikke selv hva jeg skrev, så jeg har gått i gjennom meldingene. Jeg sendte flere meldinger hvor jeg anklaget henne for å være lei av meg siden hun forståelig nok ble irritert over at jeg sendte flere meldinger i fylla. Hun orket ikke oppførselen min, og det endte med en krangel. I dag skrev jeg en lang melding hvor jeg beklagde oppførselen min, og hun sa at jeg ikke hadde vært så veldig ille, men at hun tåler veldig lite og at hun derfor ikke er klar for noe forhold. Jeg føler allikevel at dette ikke hadde skjedd hvis jeg ikke skrev en masse meldinger til henne i fylla. Jeg har slitt skikkelig i hele dag, og tenker ikke på noe annet. Jeg er skikkelig forelsket i henne, og vil bare skru tilbake tiden. Det er sjeldent ei jente får meg så glad som det jeg har vært de siste ukene, og det kommer til å bli utrolig uvandt å ikke skrive og snakke med hverandre som før. Vi kunne snakke sammen om alt, men nå har det så å si vært stille fra henne i hele dag. Jeg skrev til henne at hun får skrive til meg når hun har fått litt klarhet i hodet, eneste hun skrev var "ja det...", har ikke hørt noe siden. Hadde egentlig ikke forventet det heller, men dette er skikkelig dritt. Har lyst til å skrive til henne, men vil ikke virke masete og desperat. Derfor lurer jeg bare på om jeg skal vente og se om hun skriver til meg. Har det helt jævlig nå, at jeg kunne være så dum! Anonymkode: 7cb7d...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Skjønner at du har fylle angst! Hun ble irritert fordi du sendte hun så mye meldinger i fylla og anklagde hun for å ha gått lei av deg og vise deg sykt needy, usikker og småaggressive , bare fordi hun fulgte sin rett på å ikke svare deg når du bare skrev mas i fylla. Veldig avstøtende ja. Kan hende hun ombestemmer seg om noen uker, men NÅ MÅ du vente å se om hun kontakter deg. Du har allerede sagt unnskyld , og hun har sagt at hun ikke orker deg mer. Også er det ganske frekt å skrive til hun at hun får skrive til deg når hun har fått klarhet i hodet, altså det er jo du som trenger litt klarhet i hodet ditt, ikke hun.... Men men.... Gjort er gjort. La hun være i fred i MINST 2-3 uker nå, og om du ikke har hørt noe da så er hun nok ikke interessert, men da har det hvertfall gått lang nok tid til at det ikke er desperat eller masete å sende hun 1 - EN - melding om "Hei, det var synd at vi ikke skulle ses mer fordi jeg var så tåpelig i fylla. Jeg tenker fortsatt på deg og håper du har det bra, og ville blitt veldig takknemmelig om vi kunne glemme den episoden og du hadde gitt meg en ny sjanse?" , og sier hun nei eller vet ikke, så ikke prøv å overtal hun, du må akseptere hennes avgjørelse uansett. Anonymkode: 7222e...785 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Det var nok bare en katalysator som fremskyndet noe som ville skjedd samme hva du hadde gjort. Snu på det: ville du dumpet henne for noen fyllameldinger? Hun føler nok bare ikke det samme som du gjør. Anonymkode: 2ea58...fa0 6
Summ Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Skjønner henne veldig godt når du begynner å oppføre deg slik så tidlig... Altså OK, du var full, men da får du heller la vær å drikke deg sanseløs så du slipper å tulle til ting. Slikt er slitsomt, og det fikk henne kanskje til å tenke på hvordan fremtidige fyllemeldinger blir... 1
darth Vader Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Du har nok vært needy og usikker i lang tid nå. Jeg antar at du er ganske ung, så du kan heller lære av dette og ikke rote det til neste gang du møter en jente du liker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Hvis hun ikke tålte dette så var hun ikke forelsket i deg i utgangspunktet. Anonymkode: a0aea...28c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå