AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jo, altså.. Jeg hadde sex med en gift mann... Jeg har lenge vært forelsket i en litt eldre mann. Jeg kjenner han gjennom jobb. Han er dessverre gift, og jeg kjenner kona også, i og med at hun jobber på samme sted. Men altså her er problemet: Vi var på reise med mange fra jobben og kona hans var ikke med. Jeg ble veldig full og det ble han også. Det ene førte til det andre og vi endte opp til sengs. Vi våknet begge opp og skjønte hvilken feil vi hadde gjort. Og ærlig talt han var knust. Jeg vet at han elsker kona si og hun er et fantastisk menneske. I ettertid tror jeg han også sliter mye med det som skjedde. Vi har unngått hverandre i ettertid. (Og altså han er egentlig en kjempesnill mann med gode moraler, og jeg vet at han aldri ville gjort noe sånt i edruelig tilstand. Jeg veg også at det ikke er en unnskyldning men jaja) Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg helt grusom. Burde jeg si noe til kona hans, eller snakke med han i det minste? Stakkars hun fortjener ikke det her og ikke han heller. Det var min feil, og jeg føler at jeg utnytta han. Anonymkode: 073fd...53b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Nei! Den dårlig samvittigheten er straffen han må leve med nå, ikke bland deg inn. Anonymkode: 18dd9...461 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Siden han var så knust, og siden han har gjort det han skal nå med å unngå deg fullstendig i ettertid, og det faktisk var du som utnytta han her og ikke han som var pådriveren, så syns jeg ikke du skal fortelle det til kona eller lage det til noe sak. Vanligvis er jeg helt for at den bedratte skal få vite om det, men her er det tydelig at personen aldri ville gjort det, og ikke er sånn, men rett og slett ble "lurt" av deg. Alle kan gå på en smell i livet, og spontant utroskap er ikke så ille som planlagt utroskap og affærer. Det er best om dere begge fortrenger denne saken, for om det blir med denne så vil det å vite for kona gjøre mere skade enn å holde det hemmelig. Men hadde han oppsøkt deg for mer sex i ettertid syns jeg kona burde få vite om det. Jeg håper du har lært i ettertid nå å holde deg unna gifte menn, for du ser at det knuser ikke bare en person, men alle tre involverte (deg, han, henne) og også familier og venneforhold rundt. Å ligge med noen som er opptatt er aldri verdt det forhold til skaden det gjør og potensielt kan spre. Anonymkode: 873d3...bda 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Og jeg tenker at hvis han vil snakke med deg for støtte så oppsøker han deg. Nå er din oppgave å holde deg unna han, og respektere at han også må holde seg borte fra deg. Anonymkode: 873d3...bda
Gjest boblebrist Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Det høres vel egentlig ut som du har gjort mer enn nok allerede. Jeg ville ikke blandet meg mer. Hva er intensjonen din med å snakke med kona egentlig? Håper du innerst inne at om du sier noe så ødelegger det ekteskapet og han blir ledig på markedet?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, boblebrist skrev: Det høres vel egentlig ut som du har gjort mer enn nok allerede. Jeg ville ikke blandet meg mer. Hva er intensjonen din med å snakke med kona egentlig? Håper du innerst inne at om du sier noe så ødelegger det ekteskapet og han blir ledig på markedet? Nei. Jeg har dårlig samvittighet ovenfor henne, og jeg vet at hvis det hadde vært min kjæreste (jeg har ikke kjæreste, men hypotetisk) ville jeg ønsket å vite det. Jeg er ikke inn for å ødelegge ekteskapet, da jeg ser at han er lykkelig, og jeg egt ikke ønsker noe annet for han. Sånn at den gangen var virkelig en feil avgjørelse tatt i fylla. Anonymkode: 073fd...53b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Nei. Hvorfor i all verden skal du si noe til henne? Hvis du syns det er fælt at han har det fælt nå, hvorfor skal du gjøre det verre ved å si noe til kona? Det blir jo bare dobbelt fælt av deg. Det er best å bare la det gå over og hvis mannen finner ut at han vil si det til kona så er det han som må gjøre det. Du trenger ikke kaste bensin på bålet nå. Anonymkode: 65c97...223 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Jeg hadde gått til han og sagt at den hemmeligheten kommer jeg til å ta med meg i graven, og vi kan late som om det aldri skjedde. Så hadde jeg håpet at den dårlige samvittigheten gjør at han behandler kona si som en dronning framover. 3
Gjest boblebrist Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg har dårlig samvittighet ovenfor henne, og jeg vet at hvis det hadde vært min kjæreste (jeg har ikke kjæreste, men hypotetisk) ville jeg ønsket å vite det. Jeg er ikke inn for å ødelegge ekteskapet, da jeg ser at han er lykkelig, og jeg egt ikke ønsker noe annet for han. Sånn at den gangen var virkelig en feil avgjørelse tatt i fylla. Anonymkode: 073fd...53b Ok, men jeg tror du burde tenke mindre på hva du selv hypotetisk hadde ønsket, og mer på hva som på sikt er best for de to. Regner med du er ung, men de to er mer enn kjærester, de er i et ekteskap og har bygget et liv sammen over en periode på mange år.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, boblebrist skrev: Ok, men jeg tror du burde tenke mindre på hva du selv hypotetisk hadde ønsket, og mer på hva som på sikt er best for de to. Regner med du er ung, men de to er mer enn kjærester, de er i et ekteskap og har bygget et liv sammen over en periode på mange år. Jo, du har rett i det. Ja jeg er ung, er 21 og han er 32. Anonymkode: 073fd...53b
waco Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er dessverre gift, og jeg kjenner kona også, i og med at hun jobber på samme sted. Hvordan kan du ikke fortelle kona at du har ligget med mannen hennes når dere omgås? Spiser dere lunsj sammen? Hva snakker dere om når dere møtes, - været? Åssen klarer du å se henne inn i øya uten å avsløre deg selv? Sitter dere og ler sammen og forteller hverandre historier og så forteller du alt annet enn at du har ligget med mannen hennes? Hvorfor er det så mange her på tråden som oppfordrer trådstarter til å ikke fortelle noe? Tenk om det var din venninne på jobben da som lå med mannen deres? Hadde dere vært like prinsippfaste da, om det angikk dere selv?
waco Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, du har rett i det. Ja jeg er ung, er 21 og han er 32. Anonymkode: 073fd...53b Fordelen med å være ung er at man gjør hva man vil og man klarer å forføre den man vil. Ulempen er at når du selv blir tredve kommer du til å ha noia for at din egen mann har omgang med tjueenåringer. Så det er både fordel og ulempe dette her.
Sequel Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 (endret) 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg har dårlig samvittighet ovenfor henne, og jeg vet at hvis det hadde vært min kjæreste (jeg har ikke kjæreste, men hypotetisk) ville jeg ønsket å vite det. Jeg er ikke inn for å ødelegge ekteskapet, da jeg ser at han er lykkelig, og jeg egt ikke ønsker noe annet for han. Sånn at den gangen var virkelig en feil avgjørelse tatt i fylla. Anonymkode: 073fd...53b I denne situasjonen, der han angrer og sjansen for at det gjentar seg er liten, ville jeg ikke ønsker å få vite om det hvis jeg var kona her. Derfor syns jeg ikke at du skal blande deg inn og fortelle henne. Som noen andre sa lenger oppe her, den dårlige samvittigheten han har nå er straffen hans og noe han må leve med. Edit: en liten autocorrect Endret 8. april 2018 av Sequel
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #15 Skrevet 8. april 2018 7 minutter siden, waco skrev: Hvordan kan du ikke fortelle kona at du har ligget med mannen hennes når dere omgås? Spiser dere lunsj sammen? Hva snakker dere om når dere møtes, - været? Åssen klarer du å se henne inn i øya uten å avsløre deg selv? Sitter dere og ler sammen og forteller hverandre historier og så forteller du alt annet enn at du har ligget med mannen hennes? Hvorfor er det så mange her på tråden som oppfordrer trådstarter til å ikke fortelle noe? Tenk om det var din venninne på jobben da som lå med mannen deres? Hadde dere vært like prinsippfaste da, om det angikk dere selv? Vi er ikke veldig close, men ja jeg (prøver) å snakke normalt med henne. Som sagt synes jeg at det er vanskelig og jeg har sykt dårlig samvittighet, og derfor jeg lurer på om jeg burde si det til henne. Spiser ikke ofte lunsj med henne, men har i ettertid av at det skjedde spist lunsj med både hun og mannen + en til. Og det er ganske jævlig. Anonymkode: 073fd...53b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #16 Skrevet 8. april 2018 40 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Jeg hadde gått til han og sagt at den hemmeligheten kommer jeg til å ta med meg i graven, og vi kan late som om det aldri skjedde. Så hadde jeg håpet at den dårlige samvittigheten gjør at han behandler kona si som en dronning framover. Enig, med mindre du hadde sett at det ble et mønster at han flørta og lå med andre eller oppsøkte seksuell kontakt med deg igjen i fremtiden. Da hadde kona fortjent å vite. Anonymkode: 873d3...bda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå