hotfudge Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Nå er jeg helt fra meg. Jeg går gjennom en spontanabort nå og skjønner virkelig ingenting. Min spontanabort startet 21.3 med småblødninger kun ved press (nr.2 på do) med etterfulgt av lysebrun utflod. 28.3 begynte jeg å blø friskt blod, dette varte i ca. 1 uke. Så var det et par dager med kun lysebrunt utflod. Jeg tenkte på dette tidspunktet at jeg var ferdig å blø, så jeg hoppet i høyet med kjæresten min. Etterpå begynte jeg å blø igjen... Nå har jeg blødd siden og det kommer en del friskt slimete blod. Jeg er livredd for at jeg skal få infeksjon. Jeg trodde at jeg var ferdig, men det virker ikke slik desverre.. Er det noen som har opplevd det samme? Er det mulighet for at dette kan være mensen eller er det garantert at det fremdeles blør på grunn av at alt ikke er ute enda? Jeg er så lei av å blø.. Jeg håper virkelig på svar!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Du bør nok vurdere en legetur/sjekk for rester etterhvert nå siden det har gått over 14 dager der du stadig blør. Ikke ha sex før du har sluttet å blø/har fått klarhet i om du har rester. Anonymkode: 3254c...ada
hotfudge Skrevet 8. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør nok vurdere en legetur/sjekk for rester etterhvert nå siden det har gått over 14 dager der du stadig blør. Ikke ha sex før du har sluttet å blø/har fått klarhet i om du har rester. Anonymkode: 3254c...ada Jeg skal til gynekolog til uka. Vet du om han kan se umiddelbart om det er en infeksjon eller må han ta en prøve?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, hotfudge skrev: Jeg skal til gynekolog til uka. Vet du om han kan se umiddelbart om det er en infeksjon eller må han ta en prøve? Hvis du har infeksjon vil du få infenksjonssymptomer (nedsatt allmenntilstand/smerter/feber). Ville ikke bekymret meg så veldig for det. Infeksjon er relativt sjelden, rester vanlig. Mest av alt: hvis du alt har time vil de kunne se da på UL da om du har rester. Anonymkode: 3254c...ada 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Veldig trist med SA et lite spørsmål, hvordan visste du at det var spontanabort og ikke mensen eller festeblødning? Anonymkode: 47ea9...287
hotfudge Skrevet 9. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig trist med SA et lite spørsmål, hvordan visste du at det var spontanabort og ikke mensen eller festeblødning? Anonymkode: 47ea9...287 Jeg visste det fordi jeg var 6 uker på vei da det startet. Da blødningene kom dro jeg til legevakten og de tok en test som var negativ, og den ville slått ut der om jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå