AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Irriterer meg max over folk som ikke måker snø! Deler innkjørsel med flere andre hus, og det er utelukkende vi som fjerner snø! Er drittlei! Samme folka har sjuskete hager om sommeren, klipper aldri gresset! Jeg tenker at om du skal ha bolig, bør du også ha en viss orden i hagen. Jeg ser på folk som ikke bidrar til felles snømåking som gorre, hakke late! Hadde de hatt sykdommer hadde det på en måte vært greit, men her er det snakk om pur latskap.... Grrrr... Det var dagens utblåsning! Anonymkode: 1a0a6...6b9 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Har du temmelig lang lunte? Siden det snart er vår mener jeg. Anonymkode: 388df...a6a 3
GammelSierraFan Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Fordelen med å bo i blokk. Slipper den dritten der, vi har "folk til slikt", som det heter. 2
Gjest PaN Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Prøvd å snakke med dem og høre? Kanskje helsen deres ikke er helt på topp? Blir litt dumt å klage på latskap når de kanskje ikke har den beste helsen.
Gjest making.a.mess Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 På 8.4.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev: Irriterer meg max over folk som ikke måker snø! Deler innkjørsel med flere andre hus, og det er utelukkende vi som fjerner snø! Er drittlei! Samme folka har sjuskete hager om sommeren, klipper aldri gresset! Jeg tenker at om du skal ha bolig, bør du også ha en viss orden i hagen. Jeg ser på folk som ikke bidrar til felles snømåking som gorre, hakke late! Hadde de hatt sykdommer hadde det på en måte vært greit, men her er det snakk om pur latskap.... Grrrr... Det var dagens utblåsning! Anonymkode: 1a0a6...6b9 Jeg syntes det er en menneskerett å ha det slik man ønsker rundt og i eget hus. Jeg både klipper plen og måker snø jeg altså, men det er fordi jeg har lyst. Ikke nødvendigvis slik at den lysten alltid vil være der. Snøen smelter om våren. Om man vil lage en sti isteden så må vel de som vil velge det. Blir det mange oppgaver så kan jeg lett gi beng i å måke. Jeg syntes du burde passe dine egne saker, og spare deg selv for energien du bruker på å irritere deg over naboen. Folk i dag er så opptatt av å være politi for andre at det er kvalmende.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Her er det motsatt. Her er det noen naboer som feier veien fri for strøsand. Men feiebilen er ventet hvilken dag som helst... Anonymkode: fbeda...361
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Jeg syntes det er en menneskerett å ha det slik man ønsker rundt og i eget hus. Jeg både klipper plen og måker snø jeg altså, men det er fordi jeg har lyst. Ikke nødvendigvis slik at den lysten alltid vil være der. Snøen smelter om våren. Om man vil lage en sti isteden så må vel de som vil velge det. Blir det mange oppgaver så kan jeg lett gi beng i å måke. Jeg syntes du burde passe dine egne saker, og spare deg selv for energien du bruker på å irritere deg over naboen. Folk i dag er så opptatt av å være politi for andre at det er kvalmende. Ts skriver at hun dele innkjørsel med flere andre hus, men at hun er den eneste som måker. De utnytter henne og da er det lov å være irritert! Anonymkode: cc12c...c9f 2
Gjest making.a.mess Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts skriver at hun dele innkjørsel med flere andre hus, men at hun er den eneste som måker. De utnytter henne og da er det lov å være irritert! Anonymkode: cc12c...c9f Nei. Hun kan la være å måke så kommer nok en eller to og bidrar etterhvert. Men ingen kommer til å bidra når ts syntes det passer. De kommer til å bidra når DE syntes det passer. For noen passer det aldri, men dette gjelder helt sikkert ikke alle de andre husene. Om ts hopper ut så fort det snør så trenger/rekker jo ingen andre å gjøre noe.
ajarRun Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 Jeg måker ikke snø. Jeg parkerer i gaten når det snør for mye og vasser til bilen i marsjstøvler når det er dypt.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #10 Skrevet 13. april 2018 På 8.4.2018 den 20.28, AnonymBruker skrev: Har du temmelig lang lunte? Siden det snart er vår mener jeg. Anonymkode: 388df...a6a Lang lunte betyr at man er veldig tålmodig, kort lunte betyr at man blir fort sint. Du mener kanskje langsint? :-) Anonymkode: aba46...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #11 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lang lunte betyr at man er veldig tålmodig, kort lunte betyr at man blir fort sint. Du mener kanskje langsint? :-) Anonymkode: aba46...c6e Feil. Anonymkode: 7f67c...daa
GauteS Skrevet 13. april 2018 #12 Skrevet 13. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Lang lunte betyr at man er veldig tålmodig, kort lunte betyr at man blir fort sint. Er lunta lang, tar det lang tid fra en tenner på til eksplosjonen kommer. I overført betydning mener jeg at å ha lang lunte betyr at det tar det lang tid før betydningen av det som er gjort eller sagt går opp for vedkommende. Han er m.a.o. DUM. Derimot er jeg enig med deg i at å ha kort lunte betyr at en er snarsint. Pussig at ikke uttrykkene er hverandres motsetninger?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #13 Skrevet 13. april 2018 On 8.4.2018 at 7:04 PM, AnonymBruker said: Samme folka har sjuskete hager om sommeren, klipper aldri gresset! De er kanskje maoister: La de tusen blomster blomstre! Mens du er mer opptatt av å halshugge dem som finner på å strekke seg fram. Ellers har de nok hage for sin egen del, ikke for din fornøyelse? Anonymkode: 982af...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå