AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Har vanligvis sykluser på 30 dager, denne mnd kom ikke mensen til riktig tid men hadde negativ graviditetstest. Rett etter IKM følte jeg EL symptomer, så i utgangspunktet tenkte jeg at IKM var forskjøvet. Nå i dag på cd41 og 7 dpo ca om EL var når jeg trodde fikk jeg positiv EL test. Nå blir jeg forvirret 🙊 Har jo hørt om at man kan få positiv EL test når man er gravid... noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 7fd56...c7b
Kaktuss Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Kan være kroppen ikke klarte å slippe egget sist, så kroppen prøver sikkert igjen nå.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, Kaktuss skrev: Kan være kroppen ikke klarte å slippe egget sist, så kroppen prøver sikkert igjen nå. Rart kroppen plutselig skal ha problemer med det når jeg alltid har hatt regelmessige sykluser... Anonymkode: 7fd56...c7b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Ville tatt en ny graviditetstest nå. Anonymkode: a7ab2...984
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 LH-hormonet er tilstedet i større/mindre grad gjennom hele syklus. Derfor kan du få positive el-tester flere ganger gjennom syklus (altså, ikke like sterk som når du har eggløsning). Så det at den er positiv har nok heller med HL stigning å gjøre enn sv.skap. Ikke bruk el-test til graviditet. Bare forvirrende, slev om mange har positiv el test når de er gravide. Anonymkode: cde59...8df
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Hvis du ikke er gravid, er det ikke så positivt å bli gravid langt uti syklus. Både egg og slimhinne blir for modne Anonymkode: 59c66...ecf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Alltid like oppløftende å spør på Kvinneguiden 🙈 Helt tilfeldig at jeg tok en test. Ønsker egentlig ikke å bli gravid denne måneden men når mensen ikke kommer så blir man jo litt nysgjerrig Anonymkode: 7fd56...c7b
Kaktuss Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart kroppen plutselig skal ha problemer med det når jeg alltid har hatt regelmessige sykluser... Anonymkode: 7fd56...c7b Ja det er mye som er rart. Jeg har plutselig fått uregelmessig menstruasjon ut av det blå selv om jeg alltid har hatt regelmessig menstruasjon på dagen. Det er ikke sikkert jeg har rett selvsagt, men det kan jo hende.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Alltid like oppløftende å spør på Kvinneguiden 🙈 Helt tilfeldig at jeg tok en test. Ønsker egentlig ikke å bli gravid denne måneden men når mensen ikke kommer så blir man jo litt nysgjerrig Anonymkode: 7fd56...c7b Ærlig talt, du må tåle ærlige svar. Ingen som er ufine med deg her Anonymkode: 59c66...ecf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå