Gå til innhold

Hvorfor er Freia påskeegg så populært?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler det er sånn at "alle" digger Freia påskeegg og synes det er såååå godt... både barn og voksne.

Jeg smakte det for noen år siden uten å bli overbevist. Nå på fredag så jeg at de var på 50 % salg i nærbutikken, så da plukket jeg med meg en pakke som jeg har spist i helgen. Synes de er gode, men ikke spektakulært gode, og dermed ikke noe jeg ville betalt utgangsprisen på 40-50 kroner for. Ville mye heller brukt pengene på vanlige kinderegg eller kindersjokolade eller for den saks skyld annen Freia-sjokolade...

Hvorfor denne hypen?

Anonymkode: 3d578...994

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig de er ALTFOR dyre. Gode ja, men IKKE verdt 40-50 kr. SÅ gode er de ikke.....

Anonymkode: 99694...686

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smak og behag. Jeg synes de er kjempe gode, og de selges bare i påsken. Derfor er de så populære. Hadde Smash bare blitt solgt en mnd i løpet av et år så hadde folk klikket i vinkler når den hadde kommet i butikken.

Anonymkode: 7111b...14d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

De er gode, men prisen er ikke mye god. Pleier å vente til de er på tilbud til ca 30 kr før jeg kjøper dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er sånn at "alle" digger Freia påskeegg og synes det er såååå godt... både barn og voksne.

Jeg smakte det for noen år siden uten å bli overbevist. Nå på fredag så jeg at de var på 50 % salg i nærbutikken, så da plukket jeg med meg en pakke som jeg har spist i helgen. Synes de er gode, men ikke spektakulært gode, og dermed ikke noe jeg ville betalt utgangsprisen på 40-50 kroner for. Ville mye heller brukt pengene på vanlige kinderegg eller kindersjokolade eller for den saks skyld annen Freia-sjokolade...

Hvorfor denne hypen?

Anonymkode: 3d578...994

Jeg syns de er helt fantastisk gode. Elsker melkekremen inni. 

Anonymkode: fa607...aca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er gode, men sluttet å kjøpe dem da det kom frem at de inneholder palmeolje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Smaken er som baken, den er delt.

Anonymkode: 48502...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegg er godt kjøper det når det er på tilbud, men det er synd det inneholder palmeolje. Nidar påskeegg (selges på Rema 1000) er uten palmeolje, men melkefyllet er hardere enn Freia sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg heller ikke på hypen. Smakte på én, og ble kvalm. Altfor mye guffe i dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...