AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg møtte en mann på en datingapp, vi fant fort tonen og møttes så fort vi kunne. Møttes mange dager på rad, pratet, både hos meg og han, samt vi var på kino etc. Han var veldig morsom og sjarmerende. Virket hensynsfull og litt sånn gentleman. Så dro han på jobb 3 uker offshore, men vi holdt kontakten. Jeg savnet ham noe veldig, og vi koste oss med å planlegge hva vi skulle når han kom hjem. Han sa flere ganger at dit og dit må vi reise en gang etc. Vi lå sammen rett før han dro. Dagen han kom hjem var gjensynsgleden stor hos begge. Han klemte meg inderlig og vi var veldig happy. Så skulle vi ha helgen sammen. Han hadde bygget opp en forventning om at han hadde planlagt noe for oss, of jeg gledet meg veldig til å være oss to alene sammen. Så kom helgen, og han var ganske sliten etter jobb, det er jo forståelig. Men han var så annerledes enn før, gretten, mye banning over småting og jeg følte meg i veien om jeg tok på han. Det kom frem at han var småsyk, så det er jo klart det gjør en litt redusert, men er det ikke rart han ikke tok seg mer sammen for ei ny dame..? Hva tenker andre? Vi er 32 år. Jeg spurte om ikke vi skulle kose litt, og han sa at han ikke liker det. Jeg merker jeg savner det fysiske. Det er jo nå vi skal være på vårt mest fysiske, eller hva..? Hilsen rådvill Anonymkode: 5a8a1...33c
visp Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en mann på en datingapp, vi fant fort tonen og møttes så fort vi kunne. Møttes mange dager på rad, pratet, både hos meg og han, samt vi var på kino etc. Han var veldig morsom og sjarmerende. Virket hensynsfull og litt sånn gentleman. Så dro han på jobb 3 uker offshore, men vi holdt kontakten. Jeg savnet ham noe veldig, og vi koste oss med å planlegge hva vi skulle når han kom hjem. Han sa flere ganger at dit og dit må vi reise en gang etc. Vi lå sammen rett før han dro. Dagen han kom hjem var gjensynsgleden stor hos begge. Han klemte meg inderlig og vi var veldig happy. Så skulle vi ha helgen sammen. Han hadde bygget opp en forventning om at han hadde planlagt noe for oss, of jeg gledet meg veldig til å være oss to alene sammen. Så kom helgen, og han var ganske sliten etter jobb, det er jo forståelig. Men han var så annerledes enn før, gretten, mye banning over småting og jeg følte meg i veien om jeg tok på han. Det kom frem at han var småsyk, så det er jo klart det gjør en litt redusert, men er det ikke rart han ikke tok seg mer sammen for ei ny dame..? Hva tenker andre? Vi er 32 år. Jeg spurte om ikke vi skulle kose litt, og han sa at han ikke liker det. Jeg merker jeg savner det fysiske. Det er jo nå vi skal være på vårt mest fysiske, eller hva..? Hilsen rådvill Anonymkode: 5a8a1...33c Hadde skygget banen om noe sånt viste seg så fort.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Tror ikke han er ute etter noen seriøse forpliktelser. Å si at han ikke liker å kose , når man er i starten av en datingfase er som å si at "jeg liker bare sex med damer og thats it". Syns du bør spørre han hva han egentlig vil og ser for seg og ønsker i livet. Har han i det hele tatt kapasitet til å ha ansvar for et forhold når han jobber offshore? Anonymkode: fd2dd...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå