Gå til innhold

Er det greit å si rett ut til bf at han er...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En egoist?? Prøver å være saklig med bf jeg har baby med som knapt ser ungen sin, aldri kjøpt eller bidratt med noe. 

Han sa Idag at han ikke er en naver som meg da han jobber på en nedlatende måte, jeg er en alene mor som tar mastergrad og vært helt alene med babyen siden fødsel og svangerskap!

han har ikke betalt noe enda, jobber ja driver en liten bedrift. Så nå ble jeg så sur pga hans oppførsel at jeg sa at jeg faktisk ikke har fått noe hjelp fra han (forventer ikke heller men da holder han seg unna oss) og at han var en egoistisk mann som ikke ser hvor mye jeg gjør alene! Fy fader så frekk han er...

Anonymkode: 317f4...e64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En egoist?? Prøver å være saklig med bf jeg har baby med som knapt ser ungen sin, aldri kjøpt eller bidratt med noe. 

Han sa Idag at han ikke er en naver som meg da han jobber på en nedlatende måte, jeg er en alene mor som tar mastergrad og vært helt alene med babyen siden fødsel og svangerskap!

han har ikke betalt noe enda, jobber ja driver en liten bedrift. Så nå ble jeg så sur pga hans oppførsel at jeg sa at jeg faktisk ikke har fått noe hjelp fra han (forventer ikke heller men da holder han seg unna oss) og at han var en egoistisk mann som ikke ser hvor mye jeg gjør alene! Fy fader så frekk han er...

Altså han sa han er ikke som meg som går på nav for han har jobb og jobber hardt!

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt greit å si! Han ER jo en egoist som ikke setter seg inn i din situasjon i det hele tatt, og som fraskriver seg alt ansvar med ungen både med samvær og økonimisk så !

Anonymkode: 751d4...e8f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og han måtte du absolutt få barn med...

Anonymkode: 15d69...4bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor krever du ikke bidrag?

Anonymkode: aa023...253

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette går jo ikke opp? Man får jo ikke NAV-støtte om man er student? Kanskje med noen ekstra kroner pga ungen, me det ville vel kanskje alle med barn fått? Da er man jo ikke akkurat «på nav» i den forstand

Anonymkode: f2b66...eea

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette går jo ikke opp? Man får jo ikke NAV-støtte om man er student? Kanskje med noen ekstra kroner pga ungen, me det ville vel kanskje alle med barn fått? Da er man jo ikke akkurat «på nav» i den forstand

Jo får overgangsstønad 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, man kan få støtte fra NAV år man er student. 

TS, betaler han ikke barnebidrag? Dette kan du få fastsatt hos NAV, så har han ikke noe valg enn å bidra økonomisk i hvertfall. 

Anonymkode: f7d77...9ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du barnet mot hans vilje? I så fall, kan det forklare oppførselen... 

Anonymkode: ba1bf...ab8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fikk du barnet mot hans vilje? I så fall, kan det forklare oppførselen... 

Anonymkode: ba1bf...ab8

Ja. Det stemmer...

Skrevet

Hva med å komme deg til NAV for å få utregnet bidrag og så la de kreve det inn?

Skrevet

Han er ikke bare egoist. Han er nedlatende og selvgod. 

Skrevet
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Han er ikke bare egoist. Han er nedlatende og selvgod. 

Lol. Gjennomtenkt 😂😂😂😂

TS velger å få barn med en som IKKE vil ha barn. Hans oppførsel er helt som ventet og helt fortjent overfor TS. 

Gjest Konditorfrue
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og han måtte du absolutt få barn med...

Anonymkode: 15d69...4bc

Er det virkelig nødvendig med sånne kommentarer???? 

AnonymBruker
Skrevet

Du har rett på barnebidrag fra han. 

Når det er sagt; hvorfor få barn mot hans vilje? Hva får kvinner til å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: 23e79...99c

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, FrodeF skrev:

Lol. Gjennomtenkt 😂😂😂😂

TS velger å få barn med en som IKKE vil ha barn. Hans oppførsel er helt som ventet og helt fortjent overfor TS. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett på barnebidrag fra han. 

Når det er sagt; hvorfor få barn mot hans vilje? Hva får kvinner til å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: 23e79...99c

Kanskje TS ble gravid med uhell, og valgte å beholde barnet til tross for at bf ikke ville det? Man kan ikke forvente at en kvinne skal ta abort. Har man gjort noen gravid, får man ta ansvar for det. 

Anonymkode: d0140...76a

AnonymBruker
Skrevet

Herregud !!!!!!  Sitter her med verdens nydeligste barn i mine armer og leser spydige kommentarer når bf som er en drittsekk mot oss. Så er alt min skyld?? Fy fan hva skjer med at kvinner støtter hverandre da??? Og dere skriver nå som jeg har gått 10 måneder gravid og fått verdens herligste barn jeg elsker mer av alt - så sier dere jeg bør angre og skulle tatt abort?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...