Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har møtt en hyggelig fyr fra tinder. Vi er begge samme alder og unge. Første gangen vi møttes så klikket vi ganske godt føler jeg, til tross for at vi begge var påvirket av alkohol, og vi hadde sex den kvelden. Og så møttes vi noen dager senere, han hintet jo til at han ville ha sex men jeg hadde vondt i kroppen og kjente at det bare ville være ubehagelig for meg, så jeg så nei og han respekterte det. Men da begynte han å snakke om at han hadde funnet en kvinne som er 32 år eldre enn han (og meg) på tinder som han hadde planer om å ligge med, han begynte å snakke om at kvinnen har bra kropp og sender nudes, noe jeg ikke gjør da jeg er redd bildene mine skulle ha endt opp på discord, da det har vært spurt om bilder av meg der tidligere og det har jeg sagt til han. Jeg kjenner at jeg ble ganske forvirret over at han fortalte meg dette og skjønner ikke helt hvorfor han sa det? Jeg er fremdeles interessert i å møte han, men jeg tror nok at jeg ikke ville vært interessert om han ligger med en såpass eldre kvinne, har ikke problem om han møter jenter på vår alder eller kvinner som er 10-15 år eldre, men hvis han hadde møtt henne og ligget med henne hadde jeg nok mistet interessen for han.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en løk, styr unna.

Anonymkode: 7bfba...14a

• Liker 2
Gjest boblebrist
Skrevet

Han respekterte ikke ditt nei når han sier ting som enten er er ment til å gjøre deg mer usikker, eller for å manipulere deg til å ligge med han slik at han ikke skal gå etter den andre dama. 

Skrevet

Herregud! At sånne gutter får seg noe, er helt utrolig! Du er fortsatt interessert, altså? Jeg fatter det ikke...

Det største problemet med ham er vel ikke dama som er eldre, men at han er dum som få. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han sa det for å markere at får han ikke sex fra deg så får han det fra andre. Han er en fuckboy som ikke respekterer de han ligger med, så jeg ville ikke giddet å bruke mere tid på han med mindre han var døds god i senga.

Anonymkode: 08c4b...408

Skrevet

Hahaha, sånne gutter må du jo bare le av! 😂 Og så slår du hjul ut derfra etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...