AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Daten min har trang forhud og det legger ærlig talt en demper på sexlivet vårt. For det første er det ikke alltid han er ren nok. Han er renslig så jeg tenker at det kan være vanskelig/vondt å dra ned forhuden. For det andre så må jeg være veldig forsiktig så ikke forhuden blir dratt ned for fort, det gjelder både når jeg suger han og sitter på topp. Jeg har lett for å bli revet med og det har skjedd noen ganger at vi må avbryte fordi jeg er for "vill". Takten øker selvfølgelig når jeg nærmer meg orgasme så nå begynner jeg å bli lei av at jeg må stoppe. Jeg høres kanskje egoistisk ut men sånn tenker og føler jeg om det. Han vil ikke høre snakk om å få det fikset, jeg tror han rett og slett er redd tanken på en skalpell nær manndommen. Er jeg fæl om jeg dumper han pga det? Anonymkode: 6822a...a02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Anbefal operasjon, jeg gjorde det noen år siden og nå går den av og på som en genser Anonymkode: 0ad93...f4b 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anbefal operasjon, jeg gjorde det noen år siden og nå går den av og på som en genser Anonymkode: 0ad93...f4b Jeg har sagt det kan opereres men han blånektet. Ts Anonymkode: 6822a...a02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt det kan opereres men han blånektet. Ts Anonymkode: 6822a...a02 Det er jo bare tåpelig av han, blir som å ha en svulst men velge å bare la den ligge der,. Anonymkode: 0ad93...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare tåpelig av han, blir som å ha en svulst men velge å bare la den ligge der,. Anonymkode: 0ad93...f4b Jeg tror han er redd. Mulig han ser for seg en kirurg med ustø hender 🤔 Ts Anonymkode: 6822a...a02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Det kan umulig være noe digg for han heller. Ta en seriøs prat om det. Det går jo ikke bare ut over han selv... han er nok bare redd for inngrepet. Anonymkode: 787db...d74 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han er redd. Mulig han ser for seg en kirurg med ustø hender 🤔 Ts Anonymkode: 6822a...a02 Du kunne fått noen som vet litt mer om dette til å prate med dere om det? Forklare ingrepet og berolige han:) Anonymkode: 0ad93...f4b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Ts her Det kom vel ikke så tydelig frem men vi har altså snakket om dette. Eller, jeg har snakket om det og googlet det for han. Uten noe fremgang fordi han ikke vil høre snakk om operasjon der. Derfor vurderer jeg å dumpe han. I begynnelsen syntes jeg det var greit men nå har jeg kjent på kroppen at det går mye utover meg selv også. Avbrutt samleie rett før jeg får orgasme og må være så kjempeforsiktig så jeg ikke gir han smerter.. Anonymkode: 6822a...a02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Det kom vel ikke så tydelig frem men vi har altså snakket om dette. Eller, jeg har snakket om det og googlet det for han. Uten noe fremgang fordi han ikke vil høre snakk om operasjon der. Derfor vurderer jeg å dumpe han. I begynnelsen syntes jeg det var greit men nå har jeg kjent på kroppen at det går mye utover meg selv også. Avbrutt samleie rett før jeg får orgasme og må være så kjempeforsiktig så jeg ikke gir han smerter.. Anonymkode: 6822a...a02 Du burde fortelle hvordan dette er for deg og at det også går utover forholdet deres Anonymkode: 0ad93...f4b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 Selvfølgelig kan du dumpe ham. Å være sammen med deg er ingen rettighet. Og i lengden er det jo best for dere begge om dere finner partnere som tilfredsstiller dere. Om du er slem/fæl eller ikke er fullstendig irrelevant, du kan ikke være sammen med noen som veldedighet. Anonymkode: 34c04...ece
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Jeg (mann, naturlig nok) ble operert for dette selv. Det var en meget enkel greie, og det skal vanvittig mye til for at noe skal gå galt. Man snitter jo bare i huden, man kutter ikke akkurat i penishodet. Rett nok gjør man ofte litt med frenulum, altså strengen, men det har ikke påvirket nytelse eller funksjon i det hele tatt. Alt skjedde i lokalbedøvelse, gikk fort og var enkelt og greit. Jeg måtte rengjøre nøye med et slags "såpebad" en stund etterpå, det var vel frem til stingene var ute, men det var heller ikke noe problem. Overrasker meg at noen over tolv kan (noe jeg antar han er, ellers har dere større problemer enn trang forhud ) nekte en slik operasjon bare fordi det liksom er skummelt med skalpell. Jeg hadde blitt redd om en kompis skulle gått løs der nede med kniv på nachspiel, men det er heldigvis en utdannet, trent og edru kirurg som gjør en rutineoperasjon. Jeg mener for ordens skyld også at det må være helt i orden om du kutter ut fyren som følge av dette. Du dumper ham ikke fordi han har trang forhud. Du dumper ham i så fall fordi sexlivet deres ikke fungerer og at han nekter å ta de enkle og tilgjengelige grep som skal til for å ordne opp i problemet. Anonymkode: 16f37...4ed 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 Jeg tok en sånn operasjon i narkose (ønsket og anbefalt). Ferdig på 30-45 min cirka. INGEN smerter etter inngrepet. Hevelse noen dager etter, der penis var 3x så stor, og litt mørkbanka, mye blodkar. For min del er det ikke bra enda, forhud går bak enkelte ganger, andre ganger ikke. Anonymkode: 5ccd9...dad 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Daten min har trang forhud og det legger ærlig talt en demper på sexlivet vårt. For det første er det ikke alltid han er ren nok. Han er renslig så jeg tenker at det kan være vanskelig/vondt å dra ned forhuden. For det andre så må jeg være veldig forsiktig så ikke forhuden blir dratt ned for fort, det gjelder både når jeg suger han og sitter på topp. Jeg har lett for å bli revet med og det har skjedd noen ganger at vi må avbryte fordi jeg er for "vill". Takten øker selvfølgelig når jeg nærmer meg orgasme så nå begynner jeg å bli lei av at jeg må stoppe. Jeg høres kanskje egoistisk ut men sånn tenker og føler jeg om det. Han vil ikke høre snakk om å få det fikset, jeg tror han rett og slett er redd tanken på en skalpell nær manndommen. Er jeg fæl om jeg dumper han pga det? Anonymkode: 6822a...a02 Bu fucking hu. Bedre får du ikke søta, og takk for at du legger ut om sexlivet vårt her inne! Anonymkode: febee...c08
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 Det ødelegger jo sexlivet, og sexlivet er viktig i et forhold, så jeg syns ikke du er slem som dumper han pga det når han ikke er interessert i å gjøre noe med problemet Anonymkode: b8ec5...0dc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #15 Skrevet 8. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bu fucking hu. Bedre får du ikke søta, og takk for at du legger ut om sexlivet vårt her inne! Anonymkode: febee...c08 Hvis du virkelig er typen hennes så fremstår du som svært umoden... Anonymkode: 0ad93...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du virkelig er typen hennes så fremstår du som svært umoden... Anonymkode: 0ad93...f4b Ts her. Nei, dette er ikke daten min 😆 Ok, så jeg tok en skikkelig prat med han i går. Sa til han at for meg blir det et så stort problem for det legger en demper på min utfoldelse i senga. Han vil ikke gjøre noe med problemet så jeg takket for meg og gikk. Takk for svar alle og spesielt dere som fortalte om egne erfaringer med operasjonen. Anonymkode: 6822a...a02 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en sånn operasjon i narkose (ønsket og anbefalt). Ferdig på 30-45 min cirka. INGEN smerter etter inngrepet. Hevelse noen dager etter, der penis var 3x så stor, og litt mørkbanka, mye blodkar. For min del er det ikke bra enda, forhud går bak enkelte ganger, andre ganger ikke. Anonymkode: 5ccd9...dad Hvorfor narkose på dette? Hadde vel holdt i lange baner med lokalbedøvelse? Anonymkode: e9555...499
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå