AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Yngstemann og svigermor har lagt flate med sykdom den siste uken. Forkjølelse, feber osv. Nå har jeg og begynt med feber, noe jeg ikke har hatt siden barneskolen! Men; har så enorme smerter i nederst i ryggen. Blir nesten bekymret for at det kan være nyrebekkenbetennelse? Har hodepine og litt kløe/vond hals og men ryggen overdøver alt, er vondt å sitte, stå, ligge.. Har dog ingen tegn til uvi. Er dette normalt ved influensa eller kan det være nyrebekkenbetennelse? Anonymkode: 672de...d94
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Ring legen din i morgen Anonymkode: 99f2e...2de
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Det kan være influensa, men med så intense smerter nederst i ryggen bør du ringe legen. Hvis det er så ille som du beskriver ville jeg ringt legevakta allerede i dag Anonymkode: 40c18...e34
Hulderen Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 (endret) Med influensa bruker man å verke i hele kroppen, ikke bare nederst i ryggen. Så jeg tror du har noe annet. Endret 8. april 2018 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være influensa, men med så intense smerter nederst i ryggen bør du ringe legen. Hvis det er så ille som du beskriver ville jeg ringt legevakta allerede i dag Anonymkode: 40c18...e34 Takk for svar begge to. Smertene forsvinner litt nå som jeg har tatt Paracet så går greit å se det litt an da? Håper at det bare er influensa selv om jeg ikke har mange andre symptomer på det:) Anonymkode: 672de...d94
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, Hulderen skrev: Med influensa bruker man å verke i hele kroppen, ikke bare nederst i ryggen. Så jeg tror du har noe annet. Ok takk! Det går som sagt litt bedre med Paracet så håper ikke det er noe alvorlig. Beleilig tidspunkt å få "noe annet" nå når alle rundt meg har influensa. Må ta den helt ut jeg Anonymkode: 672de...d94
Gjest Axl Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Hørte noen som fikk så vondt i ryggen med influensa, senere på dagen kom feberen og resten av muskelsmertene. Lå til sengs i to uker. Typisk influensa er at symptomene kommer brått, høy feber, muskelsmertene (de er for jævlig), hodepine, påvirket allmenntilstand, og tørrhoste. En kraftig forkjølelse kan være skikkelig hard den også med feber og jeg har følt litt smerter ved forkjølelse også, men langt i fra så sterke smerter som ved influensa. Influensa angriper enkelt og greit hele kroppen. Men finnes de som har få eller ingen symptomer i det hele tatt. Jeg er ingen lege så jeg kan ikke vite hva det er, men er du bekymret for nyrebekkenbetennelse så ring lege. Mest sannsynlig influensa eller forkjølelse.
Hulderen Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok takk! Det går som sagt litt bedre med Paracet så håper ikke det er noe alvorlig. Beleilig tidspunkt å få "noe annet" nå når alle rundt meg har influensa. Må ta den helt ut jeg Anonymkode: 672de...d94 He he, skjønner godt at du mistenker influensa først da! Du får se det litt an. Blir almenntilstanden dårlig, så kontakter du lege. Her er en god artikkel om nyrebekkenbetennelse, siden du har mistanke om det. https://nhi.no/sykdommer/infeksjoner/bakteriesykdommer/nyrebekkenbetennelse-pyelonefritt/?page=all
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå