AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Var på en date på torsdag. Kom med t-banen og så han fra vinduet. Han så eldre ut enn på bildene, han hadde umoderne briller og en annen hudtone enn jeg forventet. Hårfargen var også i en annen nyanse. Klesstilen var også annerledes. Han har fine trekk og er en bra mann, men jeg likte han mindre i virkeligheten pga. utseende. Jeg holdt ut i 2 timer. Jeg foreslo en enkel lunsj og snakket non stop om litt upersonlige temaer for å få tiden til å gå for å slippe stillhet med øyekontakt. Har dere pokeransikt eller hvordan takler dere sånne dater? Anonymkode: 9391c...5de 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Pleier å avtale med en kompis at han skal ringe etter ca. 30 minutter etter at daten har starta. Hvis det ikke er kjemi er det en eller annen "krise" ;-) Anonymkode: 2f03f...2c3 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Er vennlig,men glad når daten er ferdig Anonymkode: 0765e...4ba 5
visp Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var på en date på torsdag. Kom med t-banen og så han fra vinduet. Han så eldre ut enn på bildene, han hadde umoderne briller og en annen hudtone enn jeg forventet. Hårfargen var også i en annen nyanse. Klesstilen var også annerledes. Han har fine trekk og er en bra mann, men jeg likte han mindre i virkeligheten pga. utseende. Jeg holdt ut i 2 timer. Jeg foreslo en enkel lunsj og snakket non stop om litt upersonlige temaer for å få tiden til å gå for å slippe stillhet med øyekontakt. Har dere pokeransikt eller hvordan takler dere sånne dater? Anonymkode: 9391c...5de Altså, når du reagerer på hudtone og nyanse på hårfargen så regner jeg med at det ikke er så lett å tilfredstille kravene dine? Eller er det så enkelt som at du ikke fikk riktig følelse og finner opp ting for å unnskylde hvorfor det ikke var greit? Det er jo noe alle gjør egentlig. 13
Hårstrikk79 Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Hårfargen var i en annen nyanse, faktisk😂😂😂 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Vært på en slik date bare en gang. Han så veldig annerledes ut enn på bildene. Han var lavere enn forventet og mer overvektig enn forventet. Klesstilen var gyselig. Men for en flott personlighet! Utseende bør ikke gå først...synes du virker skikkelig kravstor og prippen. Jeg har fiksa klesstilen til min date de siste to årene, og vi har kjøpt hus sammen og fått barn ❤️ Anonymkode: 91472...c5c 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Hårfargen var i en annen nyanse, faktisk😂😂😂 Ja, kan ikke si for mye på KG. Men var heller over i en annen farge. Bildene på tinder var svart-hvite og noe filterbruk. TS Anonymkode: 9391c...5de 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Pokeransikt. Bælma ned på med sprit og fikk ølbrillene på, havna til sengs og vi er kjærester i dag, tross noen minutters skuffelse første date. Anonymkode: 9e49d...7d0 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Vært på en sånn date, men i ditt tilfelle så hadde jeg gitt han en sjanse, i hvert fall hvis han hadde bra personlighet. Han jeg gikk på date med, så ut fra bildene som en sprek, veltrent kjekk mann på 40 år. Selv var jeg 35 år, pen og trente mye. Så kommer det en som ser ut som han er 60 år, kritthvit hår, lav og tykk. Da ble det en kopp kaffe, og jeg spurte hvorfor han hadde gamle bilder på profilen sin, det var for å få seg date. Så jeg avsluttet raskt. Anonymkode: 097c7...5e8 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pokeransikt. Bælma ned på med sprit og fikk ølbrillene på, havna til sengs og vi er kjærester i dag, tross noen minutters skuffelse første date. Anonymkode: 9e49d...7d0 Så det funket selv om gnisten manglet da, skjønner jeg. Ts Anonymkode: 9391c...5de
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Ts er vel ikke mer "kravstor og prippen" enn en mann som bruker gamle svarthvitt bilder med filter på profilen sin? Hvis du, ts, kjenner at han der kunne du aldri ha orket å ha sex med, så gå videre. Men hvis du kunne tenke deg det og han i tillegg er en grei fyr, gi det en sjanse. Anonymkode: ce2e1...f60 2
meeeg9 Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært på en slik date bare en gang. Han så veldig annerledes ut enn på bildene. Han var lavere enn forventet og mer overvektig enn forventet. Klesstilen var gyselig. Men for en flott personlighet! Utseende bør ikke gå først...synes du virker skikkelig kravstor og prippen. Jeg har fiksa klesstilen til min date de siste to årene, og vi har kjøpt hus sammen og fått barn ❤️ Anonymkode: 91472...c5c Hadde du på deg ølbriller gjennom hele datingfasen? Hvordan kom du deg igjennom?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært på en slik date bare en gang. Han så veldig annerledes ut enn på bildene. Han var lavere enn forventet og mer overvektig enn forventet. Klesstilen var gyselig. Men for en flott personlighet! Utseende bør ikke gå først...synes du virker skikkelig kravstor og prippen. Jeg har fiksa klesstilen til min date de siste to årene, og vi har kjøpt hus sammen og fått barn ❤️ Anonymkode: 91472...c5c Så det er greit å bruke gamle bilder og lure folk for å skaffe seg date, men du er prippen og skikkelig kravstor om du reagerer på det? For en rar tankegang. Anonymkode: d14ed...36d 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 Skjønner deg godt jeg, TS. Greit det med hårfarge nyanser var sært, men jeg har null til overs for folk som bevisst bruker gamle bilder. Ei venninne havnet på date med en mann som var 10 år eldre enn han hadde oppgitt og minst 20 kg tyngre. Noen eier virkelig ikke skam. Anonymkode: d14ed...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå