Harald Allviter Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Hvorfor har det seg slik at når en prinsesse kysser en frosk blir det en vakker prins og de lever lykkelig alle sine dager. Når vi menn kysser en kvinne og gifter oss forvandles hun til en drage?
aline Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 livet er hardt!! og selvsagt forblir mannfolk prinser livet igjennom etter å ha truffet den rette, mens den rette blir dragen. der er så helter altså, som holder ut lissom!!
Gjest Lompa Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Du er ikke jente,Harald, ellers hadde du visst at en vanlig illusjon å miste for jenter er nettopp det der med frosken som blir til en prins. Eventyrene lyver,Harald! Egentlig kysser vi jenter en helvets mange prinser som blir til en frosk. Er man heldig finner man en dag en vaskeekte prins. Det gjelder nok dere gutta og. Før eller siden finner du en prinsesse som forblir prinsesse,uansett hvor mange ganger du tar kyssetesten på henne.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Fra mitt mammut-dictionary fra Webster: Dragon: (...) 6. a very watchful and strict female chaperon; duenna. Chaperon og duenna betyr omtrent det samme som anstand.
Harald Allviter Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2005 Fra mitt mammut-dictionary fra Webster: Dragon: (...) 6. a very watchful and strict female chaperon; duenna. Chaperon og duenna betyr omtrent det samme som anstand. Det passer utrolig godt. Så i utgangspunktet for meg damedragen i Shrek 1
glaciera Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Harald - når prinsene kysser en kvinne og de gifter seg, da forvandles hun IKKE til en drage. Selvinnsikt er en god egenskap....
Gjest Lompa Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 :trøste: Stakkars Harald, jeg undres virkelig på hva slags berter du har vært så uheldig å rote deg borti i løpet av livet...?
Siri Skrevet 20. februar 2005 #9 Skrevet 20. februar 2005 Jeg kan love deg at det er masse karneval der ute. De kler seg ut som prinser, men når de kommer hjem til meg, så kaster de kostymet og er frosker alle sammen. Men et godt knull kan det være for det
Ienna Skrevet 20. februar 2005 #10 Skrevet 20. februar 2005 prinser og prinsesser og frosker og drager... urrrkkk....sukkk... :o Handler det ikke mer om at man alltid liksom skal prøve å finne den rette... med stæsj og styr... Hadde det ikke vært bedre om man prøver å være den rette, være seg selv...? Hilsen Ienna
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #11 Skrevet 20. februar 2005 Hvorfor har det seg slik at når en prinsesse kysser en frosk blir det en vakker prins og de lever lykkelig alle sine dager. Når vi menn kysser en kvinne og gifter oss forvandles hun til en drage? tjs med deg... dere menn blir jo aldri voksne... kanskje derfor, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå