Gå til innhold

Hva synes dere om disse kjolene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte egentlig ikke noen av dem, men den siste var den peneste av dem.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Maggie Sottero kjoler, men mest glad i de som er uten armer. Da jeg først begynte å se på kjoler valgte jeg ut de bildene med arm fordi jeg trodde de kjolene ville kle meg best, men når jeg skulle prøve kjoler, så endte det med stroppeløs kjole (full klaff). Men dette er jo så forskjellig fra kropp til kropp og fra smak til smak. Men Maggie Sottero har MANGE nydelige kjoler, det er helt sikkert.

Men skulle jeg velge hadde jeg sagt at Dori og shelby var finest.

Skrevet

Føler liksom at modellene ikke var passende for kjolene... tror nok at hver og en av dem kan være nydlige på den rette personen..

Ellers likte jeg den siste best...

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg synes helt klart Doris-kjolen var den fineste.

Men du The Bride: Du har jo kjole :klem:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har MS kjole selv og er veldig fornøyd.

De som ble lagt ut her er fine kjoler men ikke min stil. Liker de som er ermeløs :-)

Skrevet

Jeg likte egentlig ingen av de jeg heller, liker ikke t-skjorte armer. Synes de med lange armer eller stropper er finest (liker ikke stroppeløse heller)

Skrevet

for å være helt ærlig så likte jeg ingen avc kjolene. liker heller ikke kjoler med t skjorte ermer. men hver sin smak.. :)

Skrevet

Likte best de to siste. Liker best stroppeløs selv,men disse to var veldig fine :-)

Skrevet
Likte egentlig ikke noen av dem, men den siste var den peneste av dem.

Enig!!! Men mange MS-kjoler er utrolig mye finere i virkeligheten enn på modellene...

Hannemor er ett bevis på det :Nikke:

Skrevet

Doris var finest av disse.... Men liker heller ikke sånne ermer, så jeg kunne ikke tenkt meg en av disse selv.

Skrevet

De to siste var de peneste ja! Men som de andre sier, de ermene var ikke så fine...

Skrevet

Likte heller ingen av dem, men jeg synes ermene var helt ok... Jeg liker bare ikke sånn drapering i det hele tatt (her sett en og annen fin kjole med det, men de er unntakene).

:roll:

Skrevet

Helt greie kjoler, den siste var vel finest, ja... Og jeg liker heller ikke t-skjorte ermer.

Skrevet

Tammie var finest.

Liker båndet rundt livet, det smalner fint. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

T-skjorter er penere med V-hals :wink: synes nå jeg da.

Men skjørtene var kjempefine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...