AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg har planlagt en ferie i Polen. Ferge til Kiel (bestilt) og kjøring langs hele kysten (småveier) til Gdansk. Reiser om en uke. Altså før turistsesongen. Vi er to kamerater med interesse for historie, natur, lokal mat og drikke. I området rundt Gdansk har vi ganske god oversikt, men langs hele kysten vet vi ikke mer enn at det er mange koselige småbyer og milevis med sandstrender. Noen tips? Etter noen dager i Gdansk-området kjører vi videre til Olszyn (krigshistorie) og Bialystok. Returen er ikke bestemt. Kanskje ferge fra Klaipeda, Litauen. Tar gjerne i mot tips! Og generelt: Noe jeg bør ta hensyn til når det gjelder selve bilkjøringen? Anonymkode: 784d1...a6c
Bamba Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Høres flott ut! God tur! Jeg har ikke så mange tips - men har vært på bilferie i Polen i et annet område og det gikk problemfritt. Olsztyn har en liten, men hyggelig gamleby, men det er 14 år siden jeg var der så jeg husker ikke så mye.
Dodge Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Hitlers hovedkvarter i Polen. ulvehiet. Wolfsschanze.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 På 8.4.2018 den 14.41, AnonymBruker skrev: Etter noen dager i Gdansk-området kjører vi videre til Olszyn (krigshistorie) og Bialystok. Returen er ikke bestemt. Kanskje ferge fra Klaipeda, Litauen. Tar gjerne i mot tips! Og generelt: Noe jeg bør ta hensyn til når det gjelder selve bilkjøringen? Anonymkode: 784d1...a6c Jeg har kjørt endel i området, inkl. gjennom Russland. I Bialostyk anbefaler jeg deg det nye Ibis hotellet i sentrum. Veldig bra! I Klaipedia må du besøk akvariet og sentrum. Skaff deg visum og kjør enda mer eksotisk:-) Anonymkode: e1825...bd7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 Skal dere sove i bilen, husk gassalarm. Anonymkode: a976d...a33
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 On 4/17/2018 at 9:11 PM, AnonymBruker said: Skaff deg visum og kjør enda mer eksotisk:-) Anonymkode: e1825...bd7 Hva mentes med dette? :) Anonymkode: c1a15...ebd
accobra Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mentes med dette? Anonymkode: c1a15...ebd Antar at vedkommende må ha ment visum til nabolandet Hviterussland. Jeg har ikke vært der, men tror det er forbeholdt spesielt interesserte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå