Gå til innhold

hvilke av diskusjonsforumene her inne deltar dere i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Deltar dere i diskusjoner om bloggere, klær, politiske emner og lignende?

Jeg gikk lenge bare til forsiden og leste/ svarte i tråder som poppet opp der, men etterhvert har jeg blitt fast inventar i "Mat og drikke", "Klær og mote" og "Rampelys"

Anonymkode: 6b34f...394

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg er nok en allrounder her inne, bortsett fra noen få kategorier jeg hverken interesserer meg for eller som angår meg.

Etter at jeg fikk blokkert de forumene, så ser jeg mer hva som foregår her, og går gjerne inn på "siste innlegg" når jeg logger meg inn.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg har noe å si. Rampelys, helse, reise og barn og familie er nok mest skrevet i.

Anonymkode: 44d3d...416

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

resett.no, document.no,  gatesofvienna og kvinneguidens aktueltforum. 

Anonymkode: 03a85...b06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aktuelle saker, generell debatt, reiseliv, forbruker og økonomi. Noe i religionsforumet, men det er begrenset hvor mye man orker være der pga sinna-ateistene som ødelegger omtrent hver eneste tråd. Skulle forøvrig ønske forumet kunne bli organisert alfabetisk igjen som i gamle dager, det er mye mer uoversiktlig og tungvint å finne frem nå, så da blir det til at man klikker seg inn på mindre. Men bruker siste innlegg til å se etter interessante emner. 

Anonymkode: 299c1...fd0

AnonymBruker
Skrevet

Politikkforumet, forbruker og økonomi, generell debatt, seksualitet, diverse andre.

I Aktuelle saker og politikk-forumet burde det være en sticky-post om at folk må huske på at flesteparten av trådene er skrevet av ekstreme innvandringsmotsandere/høyrepopulister/høyreekstremister.. (Av folk som personen 2 poster over meg, som kun leser antiinnvandringskonspirasjonsteorinettsteder som document.no og ABBs favorittnettsted Gates of Vienna, og kommer til KG for å spre hatet og frykten sin.)

Folk kan jo begynne å tro at det ekstreme og lavpanna fokuset på innvandring og irrasjonelle sosialismehatet er vanlig i samfunnet.

Anonymkode: 2fcbe...48d

• Liker 1
Skrevet

Kropp og helse, Reiseliv og steder, Mat og drikke, Aktuelle saker og politikk, Generell Debatt, Skråblikk og generaliseringer, Tv og Film er kategoriene jeg oftest er innom. 

AnonymBruker
Skrevet

Aktuelle saker, politikk, samfunn og det der. 

Samt alle de forskjellige telletrådene da...

:mynona:

Anonymkode: 84e99...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...