Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Inspirert av den andre tråden. Håper virkelig dette er en glemmesak for mange, for ser ofte folk som går inn og tisser og bare går rett ut. Fylla har skylda? :o
Gjest Lompa Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Uuuaaggghhh..! Jeg vasker alltid hendene etter å ha vært på do, også når jeg er på byen. *Grøss!*
Gjest lurven Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 selvfølgelig vasker jeg hendene etter å ha vært på do. det er jo en vanesak. så jeg gjør det selvom jeg er full.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Problemet er at det nesten alltid er tomt for såpe på herretoalettet. Noen ganger sniker jeg meg inn den andre døra og rapper med meg litt.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Ja, selvfølgelig! Samme hvor mye vin jeg har drukket vasker jeg da alltid hendene etter et dobesøk. Jeg blir skremt over hvor mange mennesker her som sier at de ikke vasker hendene etter at de har vært på do, det være seg hjemme, offentlig, hos andre eller på byen. :-x
Gjest Annbjørg Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Jeg vasker ALLTID hendene, uansett hvor jeg er.
mjau Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Kunne ikke falle meg inn å ikke vaske hendene uansett hvor mye jeg har drukket. Det er nesten flaut å stå i do-kø, og du ser de som kommer ut derifra, fikser sveisen og sminken, men IKKE vasker seg på hendene.ÆSJ ÆSJ.
Arkana Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 Jeg vasker ALLTID hendene' date=' uansett hvor jeg er.[/quote'] Samme her.
Gjest lurven Skrevet 20. februar 2005 #10 Skrevet 20. februar 2005 kvinneguiden er jammen et renslig forum dere
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #11 Skrevet 20. februar 2005 Vasker meg alltid på hendene, og bruker papir for å åpne døra etterpå. Og hiver tampongen i søppla og ikke på gulvet, noe som også er en stadig voksende "trend" har jeg merket meg,...æsj
Gjest Emera Skrevet 20. februar 2005 #12 Skrevet 20. februar 2005 Og hiver tampongen i søppla og ikke på gulvet, noe som også er en stadig voksende "trend" har jeg merket meg,...æsj :o Fy svarte, er det virkelig sant?? Æsj!! Men, klart jeg vasker hendene uansett hvor jeg er!
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #13 Skrevet 20. februar 2005 Glemte å si at jeg også alltid husker det, tilogmed når jeg er dritafull reagerer jeg på folk som bare går rett ut av do. Hvem vet, noen av dem har kanskje flaks og finner seg en fyr, da tror jeg ikke han blir så glad for den hand-job'en hvis han finner ut hva hun glemte å gjøre på do
Jinx Skrevet 20. februar 2005 #14 Skrevet 20. februar 2005 Vasker alltid hendene! Å skal helst ikke ta på noe som helst på offentlige toaletter... Da er det kjekt med papir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå