AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hvordan fant du ut at mannen/kona var utro? Teksmeldinger? Ferska du dem? Osv Anonymkode: 22f1c...d32
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fant du ut at mannen/kona var utro? Teksmeldinger? Ferska du dem? Osv Anonymkode: 22f1c...d32 Veldig spent på hva den "og så videre", står for. Anonymkode: f7e14...fa8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig spent på hva den "og så videre", står for. Anonymkode: f7e14...fa8 Andre måter du ferska mannen/kona på, gadd ikke å skrive alle muligens måter😂 Anonymkode: 22f1c...d32
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Fant bilder på datan, og meldinger på telefonen. Han var ikke flink til å skjule det. Anonymkode: eb377...0d3
bortebra Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Har aldri mistenkt eller leita. Foretrekker å leve i uvitenhet. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg skjønte det, basicly. Han oppførte seg «distant». Jeg skjønte også med hvem, i og med at d er en felles bekjent. Tror jeg skjønte det på blikkene de sente hverandre, og at de «tilfeldigvis» var å reiste eller besøkte familien osv, samtidig. Først ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre, fordi jeg elsker han jo. Etterhvert så avtalte jeg å møte kjæresten hennes og vi snakka om det. Han visste det også, fordi han hadde sett dem, og sagt til henne at han visste det. De slo opp. Det tok lang tid før jeg tok det opp med kjæresten min. Vi er fortsatt sammen, og han har ikke vært utro siden den tiden (eller jeg tror 1 gang etter med samme jente) Jeg klarer ikke gi slipp på han og jeg vet at han elsker meg så... Anonymkode: ce23f...419 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte det, basicly. Han oppførte seg «distant». Jeg skjønte også med hvem, i og med at d er en felles bekjent. Tror jeg skjønte det på blikkene de sente hverandre, og at de «tilfeldigvis» var å reiste eller besøkte familien osv, samtidig. Først ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre, fordi jeg elsker han jo. Etterhvert så avtalte jeg å møte kjæresten hennes og vi snakka om det. Han visste det også, fordi han hadde sett dem, og sagt til henne at han visste det. De slo opp. Det tok lang tid før jeg tok det opp med kjæresten min. Vi er fortsatt sammen, og han har ikke vært utro siden den tiden (eller jeg tror 1 gang etter med samme jente) Jeg klarer ikke gi slipp på han og jeg vet at han elsker meg så... Anonymkode: ce23f...419 Ja slik kan det også ende når man er svært glad i en person. Anonymkode: be096...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Opp Anonymkode: 22f1c...d32 ??? Anonymkode: e767d...15a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 Noe skurret bare hos meg, det at hun hadde hatt mange sex partnere tidligere bla gjorde det vanskelig å stole på henne. Hun var utro med to menn mens jeg var på ferie, bla eksmannen. Valgte å tro på disse dumme historiene hennes, den dag i dag er hun fortsatt vanskelig å bli kvitt. Hvordan noen kan si de elsker deg mens de har sex med andre skjønner jeg ikke, sosiopater I guess. Anonymkode: 798a2...006 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 Jeg sendte en Messenger-melding fra telefonen, og fikk svar som også poppet opp på iPad-skjermen som lå hjemme. Ingen mulighet til å snakke seg ut av den, så da forsøkte jeg heldigvis ikke på det.
Hillbill Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 Hun ble svært beskyttende mht mobilen, og veldig ivrig til å lufte hunden. En del andre ting skurret også. En dag når telefonen lå ubevokter på benken tikket det inn meldinger som ble forhåndsvist... Meldinger det ikke var den minste tvil om. 2
Butternut Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 Jeg visste at noe var riv ruskende galt, han voktet over mobilen som en hauk, endret oppførsel og personlighet. Jeg snek litt på snapchatten hans og fant ut at han hadde tekstet med en dame i over 1 år, møtt henne, kollegaene hans hadde møtt henne (!?) og han hadde skrevet masse stygt om meg til henne. Hun hadde type. Dagen etterpå innrømte han at han hadde vært hos forskjellige prostituerte i 1 år. Vi er heldigvis skilt nå:) 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #14 Skrevet 2. august 2018 Hadde lenge at mistanke om utroskap. Tok henne på fersken en kveld vi var på bar. Hun var uforsiktig å sendte meldinger til elsker’n hver gang mens jeg sto i barkø. Etter tredje ølen, tok jeg en omvei tilbake tilbake til vårt bord. Kom tilbake bak henne, og kikket over hennes skulder å så hva hun skrev. De hadde møtt hverandre online, hatt ubskyttet sex flere ganger i uka, i månedsvis. Not nice, not a happy ending. Anonymkode: 5e6a2...6c4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #15 Skrevet 2. august 2018 Jeg kjente henne så godt. At jeg med en gan skjønte at noe var galt. Så jeg fikk dradd en tilståelse ut av henne. Da var det slutt. Sånt skal jeg aldri tolerere. Man kan finne seg i mye i et forhold. Men når regel nr. 1 blir brutt. Da er det over og UT! Anonymkode: e1f70...42a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå