AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Kan dere fortelle meg, som ikke har barn en ting? Hvorfor skal vi uten barn velge deg? Dette er ett åpent og ærlig spørsmål som jeg trenger svar på! Kan vi uten barn være trygge på at dere vil være kjærester og samboere med oss fordi dere selv ønsker det? Og ikke fordi det gjør det enklere i hverdagen deres med økonomi og barnepass. Kan vi være sikre på at dere er sammen med oss som fungerer så godt med barna deres fordi dere vil skåne ungen for ett nytt brudd? Det er en utrolig annerledes hverdag for oss uten barn med en gang vi blir kastet inn i både barnehage, eks problem, fler å forsørge og alt som fører med å bli sammen med en med barn. Ja vi velger det jo selv og vi elsker de vi er sammen med. Men kan vi være trygge på at dere ville vært sammen med oss selv uten barnet ditt? At det ikke bare er beleilig å ha oss i livet for å gjøre det enklere. Anonymkode: a0b6a...dbb
Nyepoke Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Det kan du aldri vite. Men du kan heller aldri vite om de uten barn kun er sammen med deg pga det økonomiske, status, for enkelhetens skyld eller en annen grunn utenom kjærlighet. 1
Gjest Frøken Diamant Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Det er nok vanskelig å vite! Selv er jeg alene med 2 barn.Krever lite av en fremtidig partner. Jeg har jo allerede hus og bil og forsørger barna mine.Trenger ikke en mann for at vi skal klare oss. Barna mine kjører jeg selv til aktiviteter.Krever ikke at en stepappa skal gjøre det,men koselig hvis han vil hjelpe til mens jeg gjør andre ting i hjemmet. Jeg trenger ingen mann for å klare meg,men vi er jo alle forskjellige.Du må nok bare ta sjansen den dagen du møter ei du liker godt
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan dere fortelle meg, som ikke har barn en ting? Hvorfor skal vi uten barn velge deg? Dette er ett åpent og ærlig spørsmål som jeg trenger svar på! Kan vi uten barn være trygge på at dere vil være kjærester og samboere med oss fordi dere selv ønsker det? Og ikke fordi det gjør det enklere i hverdagen deres med økonomi og barnepass. Kan vi være sikre på at dere er sammen med oss som fungerer så godt med barna deres fordi dere vil skåne ungen for ett nytt brudd? Det er en utrolig annerledes hverdag for oss uten barn med en gang vi blir kastet inn i både barnehage, eks problem, fler å forsørge og alt som fører med å bli sammen med en med barn. Ja vi velger det jo selv og vi elsker de vi er sammen med. Men kan vi være trygge på at dere ville vært sammen med oss selv uten barnet ditt? At det ikke bare er beleilig å ha oss i livet for å gjøre det enklere. Anonymkode: a0b6a...dbb Havnet i samme situasjon for noen år siden, jeg møtte en med to barn fra før, jeg har ingen små barn. Ingen tvil om at de tjente svært mye økonomisk på å bli sammen med meg, og jeg slet litt i begynnelsen fordi jeg betalte så mye mer. Har ikke tatt noe særlig ansvar i det daglige mht skole, trening, kjøring osv, har vært der og er ferdig med sånt. Ungene har meg som samtalepartner, ikke som en ekstra forelder. Jeg er deres voksne venn, ikke foresatte. Men så bestemte jeg meg for at jeg måtte "ta hele pakka" og nå bor vi sammen og jeg betaler 70 % mer enn partneren i alt av utgifter og orker ikke tenke på det, klart det er beleilig for dem på alle måter, men skal forholdet vårt være likeverdig, så må vi gjøre sånn. Er helt sikker på at de elsker meg i hvert fall. Anonymkode: d26d8...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Fordi penger og frihet er ikke alt. Hvis det oppleves som en byrde at du møter noen med barn så er ikke personen den rette. Jeg har ofret mye og han tilbake for at vi skal få det livet vi ønsker å ha sammen. Jeg kaller det "en leie på livet". Hvis alt skal handle om gevinst så bør en finne seg noen uten barn med samme inntekt og mål for livet.. OG lykke til med det.! Anonymkode: 891a6...c17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå