Gå til innhold

Han snakket masse med meg - dumt å stresse fordi han ikke svarte da han var på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med en fyr på Tinder i går; han tok kontakt og vi pratet relativt mye utover ettermiddagen/kvelden, helt frem til jeg fikk middagsbesøk. Fikk vite at han muligens skulle på byen etter hvert. Da mitt besøk hadde dratt hjem, svart jeg på en melding han hadde sendt mens jeg hadde besøk. Fikk etter relativt kort tid svar om at han da var på byen, svarte på et spørsmål jeg hadde stilt og spurte så hva som nå var mine planer. Jeg svarte da at jeg snakket med en kompis på telefon, men at jeg snart skulle sove. To timer senere, da telefonsamtalen var over, sendte jeg en "endelig" god natt-melding til ham. Har ikke fått noe svar på den. Bør jeg stresse? 

Vi har avtalt å møtes tirsdag eller onsdag. Jeg skal komme tilbake til han i dag etter at jeg har funnet ut av hvilken dag som passer for meg. Jeg bør ikke være redd for å sende han en melding om det selv om han ikke svarte på "god natt"-meldingen min? 

Jeg har stilt opp to "vilkår" for hvordan en mann bør være i bioen min. Ham har tilsynelatende vært litt "stresset" fordi han visstnok ikke oppfyller disse kravene. Og generelt virket genuint interessert. 

Er det forståelig at han ikke svarte på den siste meldingen min? Dumt å stresse over den lille "filletingen"? 

Anonymkode: 8b837...8a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned 😅 Dere begynte å skrive i går (!!) Om du blir så stresset så skremmer du han bort.  Jeg ville heller ikke svart en så ny realasjon mens jeg var ute på byen fordi det er tidkrevende når man må tenke seg om hva man skal svare. 

Anonymkode: 1cc5f...1be

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg matchet med en fyr på Tinder i går; han tok kontakt og vi pratet relativt mye utover ettermiddagen/kvelden, helt frem til jeg fikk middagsbesøk. Fikk vite at han muligens skulle på byen etter hvert. Da mitt besøk hadde dratt hjem, svart jeg på en melding han hadde sendt mens jeg hadde besøk. Fikk etter relativt kort tid svar om at han da var på byen, svarte på et spørsmål jeg hadde stilt og spurte så hva som nå var mine planer. Jeg svarte da at jeg snakket med en kompis på telefon, men at jeg snart skulle sove. To timer senere, da telefonsamtalen var over, sendte jeg en "endelig" god natt-melding til ham. Har ikke fått noe svar på den. Bør jeg stresse? 

Vi har avtalt å møtes tirsdag eller onsdag. Jeg skal komme tilbake til han i dag etter at jeg har funnet ut av hvilken dag som passer for meg. Jeg bør ikke være redd for å sende han en melding om det selv om han ikke svarte på "god natt"-meldingen min? 

Jeg har stilt opp to "vilkår" for hvordan en mann bør være i bioen min. Ham har tilsynelatende vært litt "stresset" fordi han visstnok ikke oppfyller disse kravene. Og generelt virket genuint interessert. 

Er det forståelig at han ikke svarte på den siste meldingen min? Dumt å stresse over den lille "filletingen"? 

Hjelpes. 

Anonymkode: 317b8...cf6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var han så ville begynt å løpe nå! 😂

Anonymkode: 4d193...340

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei du bør ikke stresse. Det vet du selv også. Diskusjon over.

Anonymkode: 04f4d...38d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til stress. Han var ute med venner, og det finnes ikke verre enn folk som er på byen og sitter med nesa i mobilen. 

Jeg pleier ikke å forvente svar fra noen som er på byen. Ikke mannen min engang. Han skal jo kose seg, nyte tiden med venner! 

Anonymkode: af2f3...e6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere! 

Jeg ser vel at jeg kanskje stresser litt vel mye over ingenting. Han bare virket så flott, og jeg er faktisk redd for å være masete/innpåsliten, selv om det kanskje kan virke som det motsatte basert på det jeg skrev innledningsvis. 

Det var jo forsåvidt ingenting å svare på - det blir ikke masete om jeg senere i dag da sender en ny melding med beskjed om hvilken dag som passer for meg?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, dere! 

Jeg ser vel at jeg kanskje stresser litt vel mye over ingenting. Han bare virket så flott, og jeg er faktisk redd for å være masete/innpåsliten, selv om det kanskje kan virke som det motsatte basert på det jeg skrev innledningsvis. 

Det var jo forsåvidt ingenting å svare på - det blir ikke masete om jeg senere i dag da sender en ny melding med beskjed om hvilken dag som passer for meg?

Nei. 

Anonymkode: a5b58...ab5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vent noen timer. Så hører du fra han om han er keen. Ville absolutt ikke stresset med dette. Men vent til i kveld. Send en mld da om du ikke har hørt fra han innen da.

Anonymkode: b8bea...ded

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, dere! 

Nei. Men jeg råder deg til å senke skuldrene godt før du møter han.

Anonymkode: dc3d5...b90

Skrevet

Nei det er ingenting og stresse over. Han var på byen med venner og du er en helt ny relasjon. Det hadde nesten vært rarere om han tok seg mye tid til å skrive med deg mens han var på byen. Du svarte jo ikke selv mens du hadde besøk?

Ja, du kan fint sende han en melding og si ifra hvilken dag det passer best å møte han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men jeg råder deg til å senke skuldrene godt før du møter han.

Anonymkode: dc3d5...b90

Jeg vet det! Det er bare det at jeg i utgangspunktet tenker at han er "out of my league". Samtidig så har jo han nødvendigvis vist gjensidig interesse, så jeg har vel egentlig ikke grunn til å tenke i de baner helt ennå. 

48 minutter siden, Sirah skrev:

Nei det er ingenting og stresse over. Han var på byen med venner og du er en helt ny relasjon. Det hadde nesten vært rarere om han tok seg mye tid til å skrive med deg mens han var på byen. Du svarte jo ikke selv mens du hadde besøk?

Ja, du kan fint sende han en melding og si ifra hvilken dag det passer best å møte han.

Godt poeng! Takk for svar :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du gikk og la deg, og han ble antageligvis full og har ikke våknet enda/er fyllasjuk. Han skriver sikkert i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Anonymkode: 3be18...805

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gikk og la deg, og han ble antageligvis full og har ikke våknet enda/er fyllasjuk. Han skriver sikkert i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Anonymkode: 3be18...805

Det var spot on! Det ble sånt for han, i hvertfall. 

Jeg må slutte å bekymre meg så mye tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...