Gå til innhold

Hvorfor er ikke tupé akseptabelt for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En liten offshoot fra tynt hår tråden... 

Men hvorfor er ikke tupé akseptabelt når det kommer til menn? Tenker da siden kvinner kan bruke det uten noen problem, eller at veldig mange bruker extension. 

Nå tenker jeg ikke på sånn latterlig gammeldags type, som ser ut som noe en finner på leketøysbutikker. 

Se for eksempel på denne manne: Førbilder fra 0:30, og resultat / etter fra 2:20

Forskjellen er jo som dag og natt. 

Anonymkode: ed0d9...8a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke noe imot det. fint var det :) 

Anonymkode: 74ab4...f88

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet med det, vi kvinner bruker en haug med produkter for å forandre/"fremheve" utseendet vårt. Så ser ingen grunn til at ikke menn skal kunne gjøre det samme.

• Liker 2
Skrevet

Fordi menn i de fleste tilfeller ser bedre ut som tynnhårede/skallede enn med tupe'. Så lenge de holder det gjenværende håret barbert/svært kort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han  der til høyre ser ut som en apekatt, med det lave hårfestet. Fælt!

Anonymkode: 1df18...cb6

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Akseptabelt, hva legger du i det? 

Selv om kvinner bruker løshår eller parykk, betyr ikke det at det synes noe mindre enn om menn gjør det.

Edit.. mulig det er mer akseptabelt av menn ikke har hår på hodet også. At kvinner derfor bruker mer løshår. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet (endret)

Det har tydeligvis gått fremover med utviklingen av "tupè", for dette ble veldig bra syns jeg. Hvis det løfter selvfølelsen og hjelper folk som sliter litt, så sett i gang sier nå jeg. Tanken jeg hadde om temaet er: hva hvis det ikke sitter helt fast utendørs og ved store bevegelser og plutselig sitter på snei? ...men med ordentlig påsetting og "hurtiglimkvalitet" som sitter dønn fast i de neste hundre år; bare kjør på den som vil. 

Jeg husker "gamle menn med tupè" fra min barndom. De gikk rundt med en slags gulnet eller grønnlig "tjafs" som ikke satt fast på hodet og de så veldig rare ut syns jeg. Man kunne helt tydelig se at det var noe som ikke stemte på toppen av disse karene, men modellen i snutten hadde skikkelig integrert hårmanke og det blir noe helt annet. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Jo'a. Tupėer har vel blitt bedre...

Men med høye viker og litt måne foretrekker jeg "skrella nepe", jeg.  😜

AnonymBruker
Skrevet

Det var en skikkelig fin tupe, og mannen med den var skikkelig sexy. 

En tupe krever sinnsykt med stell da, antagelig flere ganger gjennom dagen. Extensions til damer krever også stell, de som slurver med det ser man jo lett at jukser. Har ikke intrykk av at mange menn har et godt estetisk øye til hva som gjør en bra hårfrisyre eller at de gidder å stelle. Men man gjør da som man vil. Ikke akseptabelt? Er ikke "akseptabelt" å ese ut pga sofasliting heller, alikevel er det mange menn som gjør akkurat det. You be you.

Anonymkode: eaaa2...05e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han på videon ble jo plutselig en 9er i stedet for en 3er med det håret der! Og den type tupe synes jo ikke engang. Jeg hadde syntes det var helt greit jeg, så lenge den ikke falt av som en hatt når vi skulle ha sex.

Anonymkode: 2d8ec...02e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel akseptabelt!  Det kommer jo helt an på hvordan tupeen ser ut. Er den proff og "usynlig" er det da helt greit.

Anonymkode: 6dc8b...b43

Skrevet

Han så yngre ut! ☺ Ihvertfall 5 år yngre. Rart det der, hvordan håret kan spille så stor rolle. Kjekk ble han også! 

Skrevet

Åh så fin han ble :) Han strålte :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han  der til høyre ser ut som en apekatt, med det lave hårfestet. Fælt!

Anonymkode: 1df18...cb6

Høythårfeste er ikke fint. Har du høythårfeste eller er du skalla?

Anonymkode: 70844...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser det like bra ut som på den videoen er det tommel opp! Har kun noe imot de der billige som du ser på lang avstand er falsk.

Anonymkode: afca4...f06

Skrevet

Det er helt greit for meg at menn bruker tupé, bare de steller den.

En mann her jeg bor er vel i 60 årene og han har tupé. Den tupeen skulle virkelig vært fornyet.han har tupé bare for å dekke en «måne».  Tupeen er mørke brun, mens håret i nakke og side er grått/hvitt. Helt tydelig at det er tupé 😳 Jeg skjønner ikke at han ikke gjør noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Tupe er jo ikke noe fint, man kan få limt på ekte hår hos frisør nå - det ser helt ekte ut.

Anonymkode: 65a30...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er teit.

Anonymkode: a446a...f41

AnonymBruker
Skrevet

Sorry men 😂 

da er det bedre om de er skalla.

Anonymkode: 9c5e6...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Alle gjør som de vil med håret sitt. Det er vanligvis veldig synlig at det er tupé da. Men jeg tenker ikke noe mer rundt det enn at jeg legger merke til det.

Anonymkode: 79508...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...