Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Christiane_W
leif
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er du ikke!

Anonymkode: d4bb2...b7a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor ille det er. Utleverer han deg eller snakker direkte dritt om deg så ville jeg snakket med moderator. Om han "bare" svarer deg spydig så ville jeg latt være og bare oversett det. Han er en drittunge som ikke fikk det han ville ha, så nå tramper han og griner. Tviler på at det hjelper noe særlig om du skulle fortelle om det offentlig, i tillegg til at det er en privatsak de andre nok ikke har noen interesse om. 

Anonymkode: ca623...3fc

• Liker 9
Skrevet

Hvis du outer han så outer du deg selv også. For hvem inviterer en full mann med seg til hotellrommet sitt alene med mindre man har visste intensjoner ? Som voksen kvinne visste du hvor dette kunne gå hen. At du risikerer det når du er gift syns jeg er veldig drøyt og viser lite respekt for din mann..

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Oardnji skrev:

Hvis du outer han så outer du deg selv også. For hvem inviterer en full mann med seg til hotellrommet sitt alene med mindre man har visste intensjoner ? Som voksen kvinne visste du hvor dette kunne gå hen. At du risikerer det når du er gift syns jeg er veldig drøyt og viser lite respekt for din mann..

Enig. Å la han bli med opp på hotellet og også la han kysse deg gir jo signaler han tolket som at du ville noe mer. Der er en grense allerede krysset for hva jeg synes er Ok i et ekteskap i allefall. Umodent av han å vise hvor furten han er ovenfor andre ja, men du er jo ikke noe mer uskyldig enn han. Hadde ignorert det. 

Anonymkode: 09499...b30

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

For å unngå trøbbel i en slik setting, inviterer man ikke enslig mann med seg på hotellrommet på natten. Hvor vanskelig kan det være å gjøre de rette tingene i omgivelser med bare menn? Jeg syns at ts selv får ta på seg medansvaret for det som skjedde her. Hadde du sagt nei og holdt fast på det, så hadde ingenting av dette skjedd. 

Anonymkode: f80bb...852

• Liker 14
Skrevet (endret)

Hjelpes, hvorfor fikk han bli med på rommet ditt egentlig?

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet

Å komme med en historie som ikke setter deg selv heller i et spesielt godt lys såpass lenge etter at det skjedde vil neppe føre noe godt med seg.

Anonymkode: 0ecea...c07

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Begge er gift og du tar ham med opp på rommet og kliner med ham? Og nå er du liksom litt forurettet? Er det noe #metoo-opplegg dette, eller?

Anonymkode: 2aceb...910

• Liker 13
Skrevet

Totalt håpløse både TS og denne mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Altså, han er sikkert et rasshøl, men du er gift og satt og kysset denne fyren? Da er du jo et rasshøl av de helt sjeldne selv også. Hans kone fortjener forsåvidt å få vite hva slags type han er, men du var nå også utro og din mann burde også visst dette. 

Anonymkode: 3e6c7...05e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Christiane_W skrev:

Han inviterte seg selv med opp på hotellrommet mitt og det ble kyssing han tok initiativet til og han ville tydelig gå lenger.

Det høres ut som du fraskriver deg ansvar for at denne situasjonen oppsto. 

Han reagerer tydelig umodent på avvisning, men du vil også virke umoden og feig ved å legge dette ut for resten av forumet. La det ligge, hvis ikke du klarer det, så får du gi ham beskjed direkte.

Anonymkode: 2da03...e8f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så smart å oute han. Da outer du jo deg selv, for du er ikke helt uskyldig i denne situasjonen.

Anonymkode: 2dc18...e46

• Liker 5
Skrevet

Nei, men det var noe umodent av deg å invitere en mann opp på hotellrommet på deg måten, og avslutte med kyss og ut.

Skjønner at han ble frustrert over handlemåten din.

Samtidig er det primitivt av ham å skrive negativt om deg på dette forumet.

Jeg hadde skrevet til ham på hans private mail og bedt ham slutte med trakasseringen på forumet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare oversett spydighetene hans. De andre reagerer allerede på oppførselen hans, og jeg tror ikke du gjør situasjonen noe som helst bedre for deg selv ved å fortelle bakgrunnen. Heller potensielt motsatt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser du får en del kritikk her. Jeg synes ikke du har oppført deg like ille som han, da du jo satte en grense på et punkt. Samtidig var du jo ikke bastant avvisende først, da du ble med på et kyss. Så jeg er enig i at du selv var med på flørten først, og da kan du ikke "oute" han.  Uansett ville det jo vært pinlig om hele gruppa skulle være vitne til skittentøyvask mellom dere. Han er barnslig, og du gjør best figur ved å ignorere og ikke svare med spydigheter tilbake.

Anonymkode: 50ed6...c2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ble kyssing og han ville gå lenger inne på ditt hotellrom?

Alle vet at alenetid på hotellrom betyr sex, spesielt etter julebord.

Selvsagt kan du takke nei, men han tok jo åpenbart din aksept til å tråkke over dørstokken som mulig invitasjon til noe mer. 

Du outer jo også deg selv her, selv om du satte grenser etterhvert. 

Anonymkode: 480a4...848

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ingen hevngjerrig drittkjerring. Han, på den annen side, står fram som en hevngjerrig drittmann. Luremus, derimot, er det du er. 

Anonymkode: b2888...f18

• Liker 2
Skrevet

Kvinnen er jo alltid offeret?

Gjest making.a.mess
Skrevet
På 8.4.2018 den 5.03, Christiane_W skrev:

Jeg er medlem av et forum for en spesifikk interesse der majoriteten av medlemmene er menn.

I desember var jeg eneste kvinne som møtte opp på julebordet til dette forumet. Det virket uproblematisk, de andre fremmøtte var hyggelige og inkluderende og behandlet meg som "en av gutta". Litt utpå kvelden ble det oppbrudd og vi var en liten gruppe som gikk til et annet sted for å ta en drink eller tre til. Etterhvert ble det bare to av oss igjen, jeg og et mannlig forummedlem jeg vet er gift med små barn. Han inviterte seg selv med opp på hotellrommet mitt og det ble kyssing han tok initiativet til og han ville tydelig gå lenger. Jeg sa umiddelbart stopp av to grunner; at jeg er gift (noe han visste) så jeg ikke ønsket den slags relasjon med ham og at jeg vet at han er gift og har barn. Han respekterte det, men var åpenbart sur og furten da han gikk.

I etterkant av dette har han svart meg surt og spydig i forumet (det har gått så langt at andre har reagert og ber ham skjerpe seg og spør hva greia er). Jeg har ikke "outet" ham, men må innrømme at jeg er fristet om han ikke gir seg.

Gjør det meg til en "hevngjerrig drittkjærring"? 

Tar du en mann opp på hotellrommet og kysser litt så forventer han noe mer. Sånn ble det ikke så han anser deg for luremus og blir sur. 

Sur kan han drite i å være. Han er gift og burde holde seg på matta. 

Men det var også dumt av deg å kysse og ta han med på rommet. 

Dette har ingenting med hverken hevngjerrig eller drittkjerring å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...