AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Eller er det at de aldri viser at de har kjæreste , varseltegn? Anonymkode: b1138...8b1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Det er stort varseltegn. Skryter man av alt annet er man oppmerksomhetssyk, gjemmer man kjæresten sin er all den andre skrytinga for å få andre interessert og kjæresten bare er en hemmelig backup plan. Vedkommende legger inn aksjer hos andre og hadde vært utro så fort han eller hun fikk sjansen. Kunne aldri vært med noen som holdt forholdet skjult Anonymkode: ffe58...3df 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Herregud, dere leter etter problemer der det sannsynligvis ikke finnes noen. Anonymkode: 6ea26...cd5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 varselstegn. Man deler det man gjør oftest, og de man bryr seg mest om/er mest med. Når noen deler asse ilder av venner og andre, men ikke kjæresten tenker jeg mitt. Anonymkode: 32fec...5e0 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Det handler om en fyr jeg liker. Jeg synes bare det er så rart at han ikke har kjæreste.... siden jeg finner han attraktiv så må vel andre gjør det og? Vi har hverandre på instagram og slik, og han legger ut av turer han er på, bilder av kompiser og familie, men jeg ser aldri noen "mistenkelig " dame...? Han er sosial av seg og jeg kan ikke skjønne at han hadde holdt en kjæreste skjult hvis han hadde det.. Men jeg har bare så vanskelig for å tro at han er singel, siden jeg liker han.. Anonymkode: b1138...8b1
Miss.Wildfox Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg står ikke i et forhold på FB og legger aldri ut bilder av mannen, det er ikke fordi jeg ikke vil eller skjuler noe men fordi jeg respekterer hans ønske om digitalt privatliv. Ikke alle vil være hyppig dokumentert på SoMe, og spesielt ikke på kontoer de ikke har oversikt selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Men hvis dere ikke har kontakt med hverandre på den måten, så kan han vel skjule akkurat det han vil? Det er ikke alle som er like åpne om privatlivet, og det kan være mange grunner til at dama hans ikke er med på de bildene du har sett. Kanskje er han singel, det blir kun spekulasjoner om en fyr du tydeligvis ikke kjenner. Den eneste måten du kan finne ut om han er singel er å spørre ham, eller spørre venner av ham. Anonymkode: db38d...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå