Gå til innhold

Hvis en person skriver for eksempel "X tid igjen"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det første som slår deg? Hvis de legger ut på status, eller sender på story at det er så og så lenge til, men de skriver ikke hva som skal skje.
Kan nevne at jeg ikke har vært i krangel med noen, eller at det er en farlig person, så det er ikke noen trussel mot meg ihvertfal..

Men føler det er litt sånn "si A men ikke si B" opplegg? 

Anonymkode: 4ca1a...01b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om det og gidder ikke analysere det heller. Men det kan jo tenkes at det handler om tid til eksamen, tid til fødsel, igjen på arbeidsplassen man hater og sa opp, igjen til man skal sone i fengsel , hva som helst egentlig.
Det er ikke alt man poster på facebook som skal til alle man har på vennelista, men som f eks kun noen man har snakket med nylig om dette spesifikk som forstår. Og det er ikke alt man poster på facebook som egentlig er noen mening i heller, mange bruker facebook som en dagbok bare for å få ut egne tanker et sted, uten å skrive hva tankene er fornoe i helhet liksom. Litt som å slippe en fjert, for å lette på trykket med de tankene man har

Anonymkode: 0ad10...fad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er ute etter oppmerksomhet. Og at det er litt desperat

Anonymkode: 624bf...4e6

• Liker 4
Skrevet

"Å jeg gleder meg sånn,", "Endelig er den her", "Snart skjer det!", "2 dager igjen!"

Alle statusene er der for at noen skal spørre slik at man kan bruke mange timer på å svare mens flere blir nysgjerrige. Eller at man kan skrive at man skal fortelle det privat eller om x antall timer/dager.

Hvorfor skulle noen tolket det som en trussel mot en selv om noen legger det ut offentlig for alle å se? Er det noe som skjer deg ofte?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, applestories skrev:

"Å jeg gleder meg sånn,", "Endelig er den her", "Snart skjer det!", "2 dager igjen!"

Alle statusene er der for at noen skal spørre slik at man kan bruke mange timer på å svare mens flere blir nysgjerrige. Eller at man kan skrive at man skal fortelle det privat eller om x antall timer/dager.

Hvorfor skulle noen tolket det som en trussel mot en selv om noen legger det ut offentlig for alle å se? Er det noe som skjer deg ofte?

Jeg tolker det ikke som en trussel. 

Jeg bare lurer på hva det er som er så interessant som skal skje om 3 mnd 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det ikke som en trussel. 

Jeg bare lurer på hva det er som er så interessant som skal skje om 3 mnd 

Det er jo nettopp derfor de skriver det på den måten. Nå har de lykkes i å få din oppmerksomhet, og sikkert mange andres.

Skrevet

De bare fisker etter kommentarer og spørsmål. Ikke akkurat noen veldig raffinert måte å gjøre seg selv interessant på. 

AnonymBruker
Skrevet

Suicidal eller oppmerksomhets-tyrann.

Anonymkode: 45f91...5d2

AnonymBruker
Skrevet

Kommenterer aldri den type statuser. Er flere slike type statuser der de sier A, men ikke B. Og som regel så er ikke B så wow heller når det endelig kommer frem. De værste statuser synes jeg er når de poster at de sitter på legevakta, lagt inn på sykehuset etc uten noe mer. Det er faktisk skikkelig slemt når det viser seg at det bare handler om et "skrubbså" eller påfyll av medisiner vi alle vet om etc. De skaper dramatikk, og vi andre blir engstelige, og så er det faktisk ikke noe å engste seg for. 

Anonymkode: 8db12...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...