Gå til innhold

Badoo og blokkering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som jeg absolutt ikke vil ha noe kontakt med, som har funnet meg på Badoo. Nå har han skrevet til meg, jeg synes at det av prinsipp er uhøflig å ikke svare, så jeg svarte i en høflig tone. Men det jeg nå lurer på. Om jeg blokkerer ham, vil det se ut som at jeg bare er forsvunnet. Eller kan han fremdeles se profilen min, men ikke skrive til meg og dermed skjønne at han er blokkert? Noen som vet?

Anonymkode: abfb3...e60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke forpliktet til å være høflig mot noen du ikke vil ha kontakt med. Når du svarer noen høflig så sender du helt motsatt signalement enn at du "absolutt ikke vil ha kontakt med de".

Jeg vet ikke hvordan Badoo fungerer så kan ikke si noe om hvordan det ser ut om du blokker han, men hvorfor er du mer opptatt av hva denne mannen oppfatter om deg, enn at du slipper ubehagelig kontakt fra han som er din rett å skjerme deg fra?

Anonymkode: 4be20...447

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk for svar. Du har noen gode poeng. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg forpliktet til å svare, har kanskje noe med at man kan se at meldingen er lest. Så da virker det så uhøflig å bare ignorere liksom.

Anonymkode: abfb3...e60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bra at du er høflig og svarer, men vær kald, kort og konsis. Hvis han likevel fortsetter å ta kontakt, og ber om å møte deg, er tiden inne for å si fra at du dessverre ikke gjengjelder interessen.

En annen løsning, er å flette inn at du og kjæresten (den imaginere, hvis du ikke har en) skal ut på et eller annet, og bli kvitt ham på den måten.

Jeg er egentlig tilhenger av å være åpen og ærlig og si fra om manglende interesse helt fra start. Godtar han ikke det, er det bare å blokkere, da har han fått beskjed.

Anonymkode: 10eb8...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...