AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg fikk en leieleilighet litt under nåde fordi om jeg har hund, ettersom en nabo i huset var skeptisk bekymret for bjeffing. (Vi er tre beboere her). Jeg går på tå for at hunden ikke skal lage en lyd, da avtalen var at vi skal prøve og se hvordan det går - huseieren er skikkelig ålreit og ville trosse nabodamen og gi meg og hunden en sjangse. Men denne naboen som ikke vil høre ett bjeff viser seg altså å være den mest bråkete naboen jeg har hatt - vi deler en gang som hun roper (!) i flere ganger daglig (gammelt hus uten lydisolering), gjerne etter kl 11, og hun smeller i dørene så det rister i sofaen min. Dører jeg klarer å lukke uten en lyd. Spiller piano, gjør hun også, og lar barna klimpre ivei. Altså, det går fint for meg, men jeg lurer litt på om det ikke er litt merkelig at det da skal være pipestille fra min leilighet? hahaha... vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegget, jeg er bare litt paff. Hunden har for øvrig vært eksemplarisk fram til nå. Anonymkode: ca1f7...19a 1
nordlending Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Det er ikke alle som tåler at andre gjør det samme som dem, eller noe tilsvarende. Ett bjeff eller to er jo ingenting i forhold til hennes bråk. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Gå til henne neste gang hun bråker etter 23 for å minne henne på støyen da vet du. Anonymkode: b04bf...450 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Flytt, det der kommer til å ødelegge livskvaliteten din ! Anonymkode: 957db...064 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 I et uisolerte og gamle hus vil du alltid høre naboen til en viss grad. Du kan jo si til henne at det er veldig høylytt med all spillingen. Likevel syns syns jeg det er verre å høre på beffing, piping og uling fra hund, enn folk som snakker høyt, smeller med en dør eller øver på et instrument. Jeg har en slik hund i naboleiligheten, og kan bli hundedrapskvinne når som helst. Anonymkode: dd7ae...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå