Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tidligere syntes at Listhaug har vært et positivt innslag, med en fornuftig holdning til innvandring.

Men i det siste har det stormet og blitt dramatikk.
I kveld var Listhaug gjest hos Lindmo, som prøvde å fiske etter selvkritikk på det som har skjedd hos Listhaug.

Men Listhaug angrer ikke noe, og tror alt "har sin grunn".(Sjebne, tro)
Lindmo ble tildels satt ut av en Listhaugs sterke psyke, og fikk ikke fram særlig gode spørsmål. Et åpenbart spørsmål burde være: "Så du tror ikke det var meningen du skulle ha jobben som Justisminister altså, fordi av en grunn ble det sånn at du mistet den før du nesten fikk begynt"? 

Vi har sett det før. Hos Skavlan skjedde det samme, Listhaug tok mentalt innersvingen på Fredrik, og ble strøket med hårene. Både Lindmo og Skavlan er Ap'ere, og anti-frp'ere så det holder, bare så ingen er i tvil om det.

De som har en sånn kraft, pleier komme helt til topps og bli statsledere. Trump er en sånn, Putin er en sånn, Gro H Brundtland var en sånn, og Hitler var en sånn.
La merke til Listhaugs siste ord i samtalen: "Bare vent og sjå!" 
Nesten litt skremmende, men jeg tror faktisk Listhaug kommer til å bli statsminister en dag. Håper jeg tar feil, men føler det vil skje.

Anonymkode: 71228...508

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har sett det før. Hos Skavlan skjedde det samme, Listhaug tok mentalt innersvingen på Fredrik, og ble strøket med hårene. Både Lindmo og Skavlan er Ap'ere, og anti-frp'ere så det holder, bare så ingen er i tvil om det.

Det er jo meningen. Skavlan er jo ikke en som skal "stille de vanskelige spørsmålene". Skavlan er der for at folk skal få lov til å promotere seg selv. 

Skavlan får kjendiser til å komme til han mot at han lar de få lov til å reklamere for hva enn de måtte selge.  Det er sånn det fungerer 

Lindmo har jeg aldri sett, men er konseptet det samme som på Skavlan så er det ikke rart at Listhaug klarte seg bra. Konseptet er jo at gjestene skal få lov til å fortelle sin versjon av historien. 

Anonymkode: 7f0e7...61c

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo meningen. Skavlan er jo ikke en som skal "stille de vanskelige spørsmålene". Skavlan er der for at folk skal få lov til å promotere seg selv. 

Så du ikke når han intervjuet han Svesnken fra et radikalt høyreparti? Ble stor ståhei etterpå om hvor "fæl" Skavlan hadde vært..

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger er det lite vits i å stille konfronterende spørsmål. Det er ikke sånn disse programmene er lagt opp. Skavlan er jo bare tragisk fra a til å. For en latterlig kjedelig og forutsigbar fyr. Lindmo er bedre. 

Men det var Listhaug du mente noe om kanskje. Har lite å bidra med, for jeg kan aldri si hva jeg mener om henne her inne da det bryter med forumreglene. Greit nok egentlig :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Men det var Listhaug du mente noe om kanskje. Har lite å bidra med, for jeg kan aldri si hva jeg mener om henne her inne da det bryter med forumreglene.

som mange også mente om..

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trump er en sånn, Putin er en sånn, Gro H Brundtland var en sånn, og Hitler var en sånn.

men likefullt karret seg til topps mot alle odds, uten tilsynelatende å ha særlig "å bidra med".

• Liker 1
Skrevet

Listhaug er nok en vanskelig person å stille vanskelige spørsmål fordi hun generelt har en veldig sterk ro og trygghet over seg og virker vanskelig å vippe av pinnen. Jeg tror det er noe av dette som provoserer så mange, roen og selvsikkerheten som står i så sterk kontrast til mange av venstresidens kvinnelige politikere. Samtidig er hun flink til å snakke svada og gi "ikke-svar" på en like rolig og selvsikker måte når hun ikke har noe godt svar. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Listhaug lar seg ikke presse til å forandre seg, og det er nok dette som en en del av årsaken til at hun blir hatet av så mange på venstresiden. De blir desperate og provoserte,og så begynner de å oppføre seg som barnehagebarn.

Anonymkode: fbbe7...09a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Samtidig er hun flink til å snakke svada og gi "ikke-svar" på en like rolig og selvsikker måte når hun ikke har noe godt svar. 

Kan du gi eksempler på svada/"ikke-svar" Listhaug har kommet med?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg se gjennom gamle intervjuer, det har jeg nok ikke ork til :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er politiker alle svar hun gir er svada\ikke svar.

Anonymkode: 96bd7...efd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jrg synes Lindmo var genial. Hun ga Listhaug flere muligheter til å reflektere, men hun demonstrerte gang på gang at hun ikke eier refleksjonsevne. Hun utløste en regjeringskrise, men eier ikke evne til å si ett ord om noe annet enn seg selv og sitt.  Ja, bortsett fra at Gud hadde en finger med i krisen da. Det er bare meg meg mitt mitt. Listhaug snakker på nøyaktig samme måte som før, men på grunn av måten Lindmo intervjuer henne på, så får vi samme svarene som Listhaug alltid kommer med, men uten at hun etterpå kan klage over at hun er et offer osv. 

Anonymkode: c07a4...387

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 4/8/2018 at 1:06 PM, herzeleid said:

Samtidig er hun flink til å snakke svada og gi "ikke-svar" på en like rolig og selvsikker måte når hun ikke har noe godt svar. 

Akkurat som alle andre politikere. Det er bare mye vanskeligere å se når man er enig med noen fra før.

Anonymkode: 9bc7c...3eb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som alle andre politikere. Det er bare mye vanskeligere å se når man er enig med noen fra før.

Anonymkode: 9bc7c...3eb

Det er vel heller det at de velger å ignorere det.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jrg synes Lindmo var genial. Hun ga Listhaug flere muligheter til å reflektere, men hun demonstrerte gang på gang at hun ikke eier refleksjonsevne. Hun utløste en regjeringskrise, men eier ikke evne til å si ett ord om noe annet enn seg selv og sitt.  Ja, bortsett fra at Gud hadde en finger med i krisen da. Det er bare meg meg mitt mitt. Listhaug snakker på nøyaktig samme måte som før, men på grunn av måten Lindmo intervjuer henne på, så får vi samme svarene som Listhaug alltid kommer med, men uten at hun etterpå kan klage over at hun er et offer osv. 

Anonymkode: c07a4...387

Jeg likte Listhaug før alt dette. Men det er jo tydelig at hun mangler selvinnsikt og refleksjonsevner.  Men det er egentlig ganske mange politikere som mangler det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...