Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er i permisjon for tiden, så derfor ikke i aktiv jobb. Har fra starten av vært medlem av en privat jobbgruppe på Facebook, hvor vi har tatt opp private beskjeder til andre ansatte, pluss sosiale tilsetninger som feks fredagspils, teater etc. Kom til å tenke på nå at det var lenge siden at det har vært aktivitet, men nå finner jeg ikke gruppa! 

Har jeg rett til å reagere hvis de faktisk har kastet meg ut?! Jeg er jo ansatt. Blir lei meg, da jeg savner jobben min og trenger litt av den sosiale delen selvom jeg er i permisjon. 

Anonymkode: 5a301...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en felles mail eller melding på facebook til andre medlemmer og ansvarlig å spør.

Anonymkode: 90225...7c9

• Liker 1
Skrevet

hvorfor spør du ikke bare vedkommende som er admin for gruppa?
Eller du kan alltids si "fb gjør teite ting, ser ikke ut til å finne jobbgruppa. kan du hjelpe meg?"

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var veldig spesielt. Hvis det er gjort med overlegg så er det i så fall veldig dårlig gjort mot deg. Du har jo bare permisjon og da bør du fortsatt være like mye med i gjengen. Jeg ville rett og slett spurt om grunnen til dette.

Anonymkode: 609ba...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig trist av dette.. trengte absolutt ikke dette nå, da jeg har det litt tungt psykisk og livet traff meg litt brått. Har allerede vært med på en sosial greie for to mnd siden, men ikke hørt noe siden da. Vært innom der med babyen min for en stund siden, da var alt normalt. Men akkurat nå føles det ut som at jeg ikke er ønsket. Mulig jeg er hormonell og overdriver, men dette var veldig sårt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver sannsynligvis. Spør noen!

Anonymkode: f289c...801

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakket nettopp med en kollega. Gruppen eksisterer fint den, men jeg er ikke medlem. Skjønner ingenting :( 

Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Da blir du nok lagt til igjen når du er tilbake på jobb.

Anonymkode: 6f360...c72

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vedkommende som slettet deg ikke vet om du har sluttet eller kommer tilbake igjen? Jeg er selv administrator for jobbgruppa vår. Vi er raske med å slette folk når de slutter. Sjefen sender meg ofte melding om hvilke jeg må fjerne. I periode hvor jeg jobber lite selv og ikke har full oversikt lenger, kunne jeg sikkert glippet og fjernet noen som fortsatt jobber. Finn ut hvem som er ansvarlig for gruppa. Send vedkommende en melding og si "hei, jeg ser jeg ikke er med i jobbgruppa mer. Har ikke sluttet altså, er bare i permisjon med baby. Blir gjerne med på sosiale ting så jeg kommer meg litt ut 😃"

Ikke ta dette personlig, det er det mest sannsynlig ingen grunn til.

Anonymkode: 054c4...183

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For å si det slik, ALLE vet at jeg er i permisjon med baby. Alle. Ikke mer å si om det, jobber i barnehage og det er vel 10 ansatte på huset, inkludert meg. 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Emmelise skrev:

hvorfor spør du ikke bare vedkommende som er admin for gruppa?
Eller du kan alltids si "fb gjør teite ting, ser ikke ut til å finne jobbgruppa. kan du hjelpe meg?"

Akkurat dette bør du gjøre.

Ikke gjør ei fjær til en hel høne før du vet.

Lykke til :) 

• Liker 1
Gjest boblebrist
Skrevet (endret)

Her ville jeg bare vært veldig direkte. Gjerne kommet innom en dag det passer seg slik og spurt nærmeste leder hva som foregår. Det har ingen hensikt å spekulere i dette.1

Endret av boblebrist
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt mld til admin, men hen overser meg. Er aktiv av og på, ser hun kommenterer andre ting på fb, men ikke svart. Føler meg utstøtt 

Skrevet

Hadde tatt en samtal med sjefen, for det der er rett og slett dårlig arbeidssett. Svært dårlig grunnlag for inkludering og arbeidsmiljø.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...