AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg har veldig vansker med å finne de perfekte hudproduktene for min sarte, skandinaviske blandingshud. Jeg ser derfor etter inspirasjon for produkter og hudpleierutiner. Hvordan er huden din, hvilke hudprodukter bruker du og hvordan er hudpleierutinen din? Tenker på type produkt, merke og eventuelt serie Anonymkode: 9c3c6...a40
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Bruker en blanding av Matis og Dermalogica. Jeg har kombinasjonshud, og får av og til kviser selv om jeg nærmer meg 30. I Matis bruker jeg: Réponse Jeunesse Essential Cleansing Emulsion Réponse Jeunesse Essential Lotion 200ml Og krem: Réponse Pureté Shine Control Purifying Care I Dermalogica: Special Cleansing Gel Veldig fornøyd med produktene. Prøvd mye annet tidligere men får lett allergisk reaksjon. Decleor ble for sterkt for huden min, det samme med Ole Henriksen og MD formulation.. Renser morgen og kveld (og bruker en sånn sort ansiktssvamp) + krem. Clay mask fra Matis 1-2 ganger i uka. Drikker også mye vann og føler det hjelper på huden. Anonymkode: 242c0...71d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig vansker med å finne de perfekte hudproduktene for min sarte, skandinaviske blandingshud. Jeg ser derfor etter inspirasjon for produkter og hudpleierutiner. Hvordan er huden din, hvilke hudprodukter bruker du og hvordan er hudpleierutinen din? Tenker på type produkt, merke og eventuelt serie Anonymkode: 9c3c6...a40 Perlekrem.no Anonymkode: a2d6a...b71
Jankepiia Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 (endret) Jeg bruker mamonde og Iope for sensitiv hud aldri hatt bedre hud! Kjøper på www.lushskin.no 🤗🤗🤗 Endret 10. april 2018 av Jankepiia
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 Bruker bare produkter fra Excuviance Anonymkode: bedc9...c6b
Baela Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Har tørr, rød hud i vinterhalvåret, men om sommeren ser jeg på huden min som mer kombinert/normal. Bruker produkter fra Clinique (oljerens), La Roche-Posay (rensemelk) og the Ordinary (diverse oljer, syreprodukter og C-vitamin). Bruker også solkrem, av varierende merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå