Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig vansker med å finne de perfekte hudproduktene for min sarte, skandinaviske blandingshud. Jeg ser derfor etter inspirasjon for produkter og hudpleierutiner. 

Hvordan er huden din, hvilke hudprodukter bruker du og hvordan er hudpleierutinen din?

Tenker på type produkt, merke og eventuelt serie :) 

Anonymkode: 9c3c6...a40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker en blanding av Matis og Dermalogica. Jeg har kombinasjonshud, og får av og til kviser selv om jeg nærmer meg 30.

I Matis bruker jeg:

Réponse Jeunesse Essential Cleansing Emulsion 

Réponse Jeunesse Essential Lotion 200ml 

Og krem: Réponse Pureté Shine Control Purifying Care

I Dermalogica: 

Special Cleansing Gel

Veldig fornøyd med produktene. Prøvd mye annet tidligere men får lett allergisk reaksjon. Decleor ble for sterkt for huden min, det samme med Ole Henriksen og MD formulation.. 

Renser morgen og kveld (og bruker en sånn sort ansiktssvamp) + krem. Clay mask fra Matis 1-2 ganger i uka. Drikker også mye vann og føler det hjelper på huden.  

Anonymkode: 242c0...71d

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig vansker med å finne de perfekte hudproduktene for min sarte, skandinaviske blandingshud. Jeg ser derfor etter inspirasjon for produkter og hudpleierutiner. 

Hvordan er huden din, hvilke hudprodukter bruker du og hvordan er hudpleierutinen din?

Tenker på type produkt, merke og eventuelt serie :) 

Anonymkode: 9c3c6...a40

Perlekrem.no

Anonymkode: a2d6a...b71

Skrevet (endret)

Jeg bruker mamonde og Iope for sensitiv hud aldri hatt bedre hud! Kjøper på www.lushskin.no 🤗🤗🤗

Endret av Jankepiia
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Dr greve dagkrem,kjempegod 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare produkter fra Excuviance :) 

Anonymkode: bedc9...c6b

Skrevet

Har tørr, rød hud i vinterhalvåret, men om sommeren ser jeg på huden min som mer kombinert/normal. 

Bruker produkter fra Clinique (oljerens), La Roche-Posay (rensemelk) og the Ordinary (diverse oljer, syreprodukter og C-vitamin). Bruker også solkrem, av varierende merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...