AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Noen som kan noe om det? Jeg har prøvd i kveld. Ikke fordi jeg tror blindt på det, men det trimmer faktisk hjernen da, og var et litt intressant tidsfordriv. Men jeg blir litt forvirret. Hvis du for eksempel skal finne ut om den du liker er en bra match, hvordan gjør du det da dersom han f.eks har bokstaven "ö" i navnet sitt? Eller en eller annen utenlandsk bokstav? Telles dette da som O? Anonymkode: 19ba1...c38
stan Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller en eller annen utenlandsk bokstav? Åssen blir det på kinesisk? Hvis man dater noen som er kinesisk. Skal man da bruke det opprinnelige kinesiske eller det fornorskede? Eller virker det bare på rent norske navn? Jeg underes.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, stan skrev: Åssen blir det på kinesisk? Hvis man dater noen som er kinesisk. Skal man da bruke det opprinnelige kinesiske eller det fornorskede? Eller virker det bare på rent norske navn? Jeg underes. Dette lurte jeg på også. Du må nok bruke det kinesiske alfabetet for å få hans nummer, og ditt norske for å få ditt nummer. Anonymkode: 19ba1...c38
stan Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lurte jeg på også. Du må nok bruke det kinesiske alfabetet for å få hans nummer, og ditt norske for å få ditt nummer. Anonymkode: 19ba1...c38 Det er jo ikke noen lett måte å få nummeret ut fra et kinesisk tegn. Det er jo mange tusen tegn. Og tegnene sorteres helt anderledes enn våre latinske bokstaver. Men det blir litt rart å bruke det fornorskede, det er jo valgt selv.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Om jeg forstår dette rett... Du ønsker å finne ut om en mann er en bra match for deg. For å finne ut dette går du ut fra hva foreldrene har valgt å kalle ham, og hvilke tallverdier bokstavene i navnet hans tilsvarer. Fordi... en gud, eller en energi eller tja har bestemt at noen mennesker hører sammen, og måten å finne ut hvem det er, er gjennom å regne på det på denne måten? Ikke for å være frekk altså, men er det omtrent det du tror (litt) på? Anonymkode: 3191e...a18 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg forstår dette rett... Du ønsker å finne ut om en mann er en bra match for deg. For å finne ut dette går du ut fra hva foreldrene har valgt å kalle ham, og hvilke tallverdier bokstavene i navnet hans tilsvarer. Fordi... en gud, eller en energi eller tja har bestemt at noen mennesker hører sammen, og måten å finne ut hvem det er, er gjennom å regne på det på denne måten? Ikke for å være frekk altså, men er det omtrent det du tror (litt) på? Anonymkode: 3191e...a18 Du regner bokstaver ja. Og så regner du fødselstall, mnd og årstall. Jeg vet ærlig talt ikke. Noen tror jo på astrologi og....og astrologi og numerologi kan vel komme frem til forskjellige svar? Anonymkode: 19ba1...c38
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 På 7.4.2018 den 22.46, AnonymBruker skrev: Noen som kan noe om det? Jeg har prøvd i kveld. Ikke fordi jeg tror blindt på det, men det trimmer faktisk hjernen da, og var et litt intressant tidsfordriv. Men jeg blir litt forvirret. Hvis du for eksempel skal finne ut om den du liker er en bra match, hvordan gjør du det da dersom han f.eks har bokstaven "ö" i navnet sitt? Eller en eller annen utenlandsk bokstav? Telles dette da som O? Anonymkode: 19ba1...c38 Ikke o, men slik det uttales! Tror jeg Anonymkode: 97317...00c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 På 8.4.2018 den 0.43, AnonymBruker skrev: Ikke for å være frekk altså, men er det omtrent det du tror (litt) på? Anonymkode: 3191e...a18 Når du skriver det sånn, så er det nettopp det du er. Anonymkode: e9e90...6ba
Rosatoast Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Har lest mye om numerologi, vært på foredrag og gjort mange kalkulasjoner med meg selv, jeg syntes det er veldig interessant. Og som mange her kanskje tror, at numerologi handler om "gud". Så handler det absolutt ikke om det, numerologi er et enkelt svar på at alt i hele universet og oss mennesker er bygd opp av matematikk og tall. Dere har kanskje ikke hørt om Fibonacci frekvensen? Kantefysikk, fysikk i seg selv, eller kantefysikkens genier? Alt av lyd, energier, bevegelser kan regnes ut i form av matematikk, tall og ligninger . Det er det numerologi handler om #IGNORANCEISBLISS 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 Bestilte en analyse hos numerologen.no (eller noe sånt). Bare tull og svada hele greia. Anonymkode: 0d5af...8f4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 1 hour ago, Rosatoast said: Har lest mye om numerologi, vært på foredrag og gjort mange kalkulasjoner med meg selv, jeg syntes det er veldig interessant. Og som mange her kanskje tror, at numerologi handler om "gud". Så handler det absolutt ikke om det, numerologi er et enkelt svar på at alt i hele universet og oss mennesker er bygd opp av matematikk og tall. Dere har kanskje ikke hørt om Fibonacci frekvensen? Kantefysikk, fysikk i seg selv, eller kantefysikkens genier? Alt av lyd, energier, bevegelser kan regnes ut i form av matematikk, tall og ligninger . Det er det numerologi handler om #IGNORANCEISBLISS Folk pleier ikke å bruke begrepet numerologi om det faktum at universet kan forstås ved hjelp av matematikk eller at det finnes fenomener som Fibonaccitall osv. Numerologi er magi, det er troen på at tall i seg selv har magiske/overnaturlige/guddommelige egenskaper og f.eks at det foreldrene velger å kalle barnet sitt, i seg selv bestemmer hvordan det kommer til å gå med vedkommende. Det finnes mange rare påstander folk tror på, men dette er en av de aller merkeligste jeg har vært borti. Anonymkode: 3191e...a18 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Ts her. Jeg hadde det som et lite tidsfordriv. Jeg tror ikke blindt på alt. Men det var litt gøy tidsfordriv jeg hadde også samme livseveitall (det viktigste tallet ditt) som han jeg liker. Anonymkode: 19ba1...c38 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 6 timer siden, Rosatoast skrev: Har lest mye om numerologi, vært på foredrag og gjort mange kalkulasjoner med meg selv, jeg syntes det er veldig interessant. Og som mange her kanskje tror, at numerologi handler om "gud". Så handler det absolutt ikke om det, numerologi er et enkelt svar på at alt i hele universet og oss mennesker er bygd opp av matematikk og tall. Dere har kanskje ikke hørt om Fibonacci frekvensen? Kantefysikk, fysikk i seg selv, eller kantefysikkens genier? Alt av lyd, energier, bevegelser kan regnes ut i form av matematikk, tall og ligninger . Det er det numerologi handler om #IGNORANCEISBLISS Hva finner du mest fascinerende ved numerologi? Kan du dele noe fakta du har lært på seminar, uten å gå alt for dypt i det? Numerology is king. Hva er dine tanker om pythagoras? Anonymkode: b7013...fcf
Rosatoast Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk pleier ikke å bruke begrepet numerologi om det faktum at universet kan forstås ved hjelp av matematikk eller at det finnes fenomener som Fibonaccitall osv. Numerologi er magi, det er troen på at tall i seg selv har magiske/overnaturlige/guddommelige egenskaper og f.eks at det foreldrene velger å kalle barnet sitt, i seg selv bestemmer hvordan det kommer til å gå med vedkommende. Det finnes mange rare påstander folk tror på, men dette er en av de aller merkeligste jeg har vært borti. Anonymkode: 3191e...a18 Nei, det er ikke en tro om at tall er guddommelige. Det er en "tro" om at alle tall har et budskap og har sin egen frekvens (frekvenser er energi, akkurat som alle andre ting), det trenger ikke være "magisk" hvis du mener at det er magi, så er jo det din mening og det er helt ok! Endret 26. april 2018 av Rosatoast
Rosatoast Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva finner du mest fascinerende ved numerologi? Kan du dele noe fakta du har lært på seminar, uten å gå alt for dypt i det? Numerology is king. Hva er dine tanker om pythagoras? Anonymkode: b7013...fcf Jeg er litt usikker på hva jeg skal svare. Det jeg syntes er mest fascinerende med numerologi, er etter mange år (har vært opptatt av dette i nesten 5 år og lest utrolig mye om det) er at jeg ser nummer og tall om og om igjen, akkurat som at det er et underliggende budskap der. Alle tall har et budskap og en frekvens, slik numberologien sier. Og det tror jeg på. F.eks jeg ser alltid tallet 11:11, 22:22 og 33:33. Har gjort mange kalkulasjoner med meg selv, og kan finne mye som kan stemme ganske bra, og av andre mennesker, og jeg ser på en måte en sammenheng i de tingene. Det er noen år siden jeg var på det foredraget, så jeg husker ikke hva som ble sagt, men jeg har en PP-presentasjon jeg fikk av foredragleseren på mailen min . Det foredraget jeg var på, handlet mest om astrologi, planetenes påvirkning på alt liv (med tanke på energifelt, frekvenser osv), og numberologi. Jeg syntes det er vanskeligere å skrive det jeg vet, enn å si det høyt, hvis du skjønner? Så hadde vært enklere for meg å fortelle alt hvis vi hadde pratet face2face, hehe. Tankene mine om den greske filosofen har jeg ikke tatt noen stilling til, men tenker jo at han hadde mange teorier som de fleste andre filosofer hadde, og at jeg er enig i mye av det som ble sagt og syntes det er interessant Han pratet jo mye om det vi IDAG kaller astrologi og numberologi, uten at de hadde et slikt begrep på de tingene. Så at astrologi og numberologi er en moderne greie, det er langt ifra sant.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 On 4/7/2018 at 10:46 PM, AnonymBruker said: Noen som kan noe om det? Jeg har prøvd i kveld. Ikke fordi jeg tror blindt på det, men det trimmer faktisk hjernen da, og var et litt intressant tidsfordriv. Men jeg blir litt forvirret. Hvis du for eksempel skal finne ut om den du liker er en bra match, hvordan gjør du det da dersom han f.eks har bokstaven "ö" i navnet sitt? Eller en eller annen utenlandsk bokstav? Telles dette da som O? Anonymkode: 19ba1...c38 Jeg har lest litt på denne siden her: https://www.numerologensverden.no/regn-ut-navnetall/ og hun gjør det sånn: "Kalkulatoren er laget utenlands, så har du bokstavene Æ, Ø, og Å i navnet ditt må du bytte dem ut med Æ=I, Ø=A, Å=AA for å få riktig tallverdi." Jeg stusser også over dette for jeg ser at det er ulike systemer og da får man jo ulik tallverdi for hvert system.... Anonymkode: 07532...dd5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 On 4/25/2018 at 2:59 PM, AnonymBruker said: Bestilte en analyse hos numerologen.no (eller noe sånt). Bare tull og svada hele greia. Anonymkode: 0d5af...8f4 Troll. Anonymkode: 07532...dd5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #18 Skrevet 27. april 2018 15 hours ago, Rosatoast said: Nei, det er ikke en tro om at tall er guddommelige. Det er en "tro" om at alle tall har et budskap og har sin egen frekvens (frekvenser er energi, akkurat som alle andre ting), det trenger ikke være "magisk" hvis du mener at det er magi, så er jo det din mening og det er helt ok! Men at tall har et budskap og en energi eller frekvens, hva er det, annet enn magi? Det har jo, med all respekt, ingenting med fysikk eller vitenskap å gjøre. Det er pr. definisjon en religiøs påstand. At alt er energi er på en måte sant, for når man går virkelig dypt i fysikken kan energi og materie ses på som to sider av samme sak. Men det betyr ikke at bokstavene i navnet mitt i seg selv har noen innflytelse over hvordan det går med meg i livet. Det kan være forbausende vanskelig å forstå akkurat hvorfor ting skjer, men at bokstavene i navnet mitt, eller datoen jeg ble født (regnet ut fra det alfabetet og tallsystemet vi tilfeldigvis har i Vesten i 2018), virker for meg som den absolutt aller minst sannsynlige. Og skal man finne ut hvilke valg man skal ta, må man sette seg inn i valgene og konsekvensene og gjerne få råd fra venner, profesjonelle, eldre, psykologer, osv osv. Jeg synes det er direkte skremmende at voksne mennesker tar valg basert på "tallfrekvenser" eller hvor en planet står plassert i forhold til en annen. Jeg antar at det handler mye om frykt for fremtiden og et ønske om å slippe å stå ansvarlig for sine egne valg. Anonymkode: 3191e...a18 1
FrodeF Skrevet 27. april 2018 #19 Skrevet 27. april 2018 På 25.4.2018 den 16.36, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg hadde det som et lite tidsfordriv. Jeg tror ikke blindt på alt. Men det var litt gøy tidsfordriv jeg hadde også samme livseveitall (det viktigste tallet ditt) som han jeg liker. Anonymkode: 19ba1...c38 Men da så. han er perfekt for deg og dere vil få et lykkelig liv sammen.
Rosatoast Skrevet 27. april 2018 #20 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men at tall har et budskap og en energi eller frekvens, hva er det, annet enn magi? Det har jo, med all respekt, ingenting med fysikk eller vitenskap å gjøre. Det er pr. definisjon en religiøs påstand. At alt er energi er på en måte sant, for når man går virkelig dypt i fysikken kan energi og materie ses på som to sider av samme sak. Men det betyr ikke at bokstavene i navnet mitt i seg selv har noen innflytelse over hvordan det går med meg i livet. Det kan være forbausende vanskelig å forstå akkurat hvorfor ting skjer, men at bokstavene i navnet mitt, eller datoen jeg ble født (regnet ut fra det alfabetet og tallsystemet vi tilfeldigvis har i Vesten i 2018), virker for meg som den absolutt aller minst sannsynlige. Og skal man finne ut hvilke valg man skal ta, må man sette seg inn i valgene og konsekvensene og gjerne få råd fra venner, profesjonelle, eldre, psykologer, osv osv. Jeg synes det er direkte skremmende at voksne mennesker tar valg basert på "tallfrekvenser" eller hvor en planet står plassert i forhold til en annen. Jeg antar at det handler mye om frykt for fremtiden og et ønske om å slippe å stå ansvarlig for sine egne valg. Anonymkode: 3191e...a18 Dette har har sitt utspring av fysikken og kvantefysikken, der det er vitenskapelig bevist at ALT har en egen frekvens. Jeg legger diskusjonen død nå, vil ikke legge energien min i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå