AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hei. Har ordnet meg profil på sukker.no. Men kan man flørte på sukker.no uten å vært i hverandres nærhet før? for meg virker det veldig vanskelig å innlede en samtale med noen som helst. Er ikke alt kunstig eller er det som å spille lotto ved å henvende seg til noen der egentlig? er det perfekte mennesker kvinner ser etter? hilsen mann som vil ha kjæreste Anonymkode: 8e8bc...b60
Kreator Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 (endret) Ofte har du en HEL og LANG profiltekst å ta utgangspunkt i, i motsetning til Tinder feks hvor de fleste damene skriver lite. En ypperlig måte å starte smalltalk på, med utgangspunkt i en av hennes interesser/yrker eller lignende. Også ta det derfra. Men pass også på å dele av deg selv også, og minimer antall "intervju"-spørsmål. Se hvordan responsen er og tilpass dialogen deretter. Dette fikser du. Også bør du selvfølgelig ha en rik profil selv også. Holder neppe å bare skrive at du vil ha kjæreste, med mindre du er en klar 9er eller bedre. Endret 7. april 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 All nettdating er litt som Lotto, bare noen svarer, men er du heldig finner du en kjæreste der med full klaff! Anonymkode: 41dcd...1b4
Jentadi Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Kvinner leter ikke etter perfekte menn, men etter en god match. Si hei, og se hva som skjer. De er der av samme grunn som deg, og håper selvfølgelig at noen tar kontakt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Får aldri svar på sukker uansett hva jeg skriver. Er mann. Anonymkode: ead8e...c40 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg er en ung kvinne på sukker, og jeg bare venter på at menn tar kontakt. Får svært mange henvendelser, og svarer bare et fåtall av de mest aktuelle kandidatene da skal det både være høy match og han skal oppfylle andre krav Du får bare forsøke å skrive. Selv setter jeg lite pris på at menn åpner en samtale ved å kommentere utseendet mitt - bare et lite tips. Anonymkode: 26d83...641
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Bare du ikke starter med «hei, så sexy du er» så er du egentlig ganske safe. Oppfør deg som et normalt menneske. Jeg fant samboeren min på sukker, men fikk brev fra MANGE tullinger først. Du vil ikke tro hvor mye folk prøver der inne. Jeg fikk både «Hey sexy» og «lyst til å sende bilder av *sett inn passende kroppsdel*?» Anonymkode: e7015...e28
Værre Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en ung kvinne på sukker, og jeg bare venter på at menn tar kontakt. Får svært mange henvendelser, og svarer bare et fåtall av de mest aktuelle kandidatene da skal det både være høy match og han skal oppfylle andre krav Du får bare forsøke å skrive. Selv setter jeg lite pris på at menn åpner en samtale ved å kommentere utseendet mitt - bare et lite tips. Anonymkode: 26d83...641 Kommenterer aldri utseende kanskje det som er problemet? Spør hva de liker å gjøre på fritiden osv. Mange som har utrolig dårlig profil. Noe av problemet med sukker er matchtallet. Hadde ett par matcher på over 90 men fikk null respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå