Gå til innhold

Mistenker han ligger/dater med flere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg overanalyserer eller hva. Men jeg har møtt en fyr i rundt en mnd nå, traff han via tinder. Etter 3-4 dater slettet han appen (jeg sletta den ganske raskt fordi jeg ble så lei av mennene på appen). Vi har egentlig møttes relativt mye på en mnd tid, og han sier han liker meg, skal ta meg med i en bursdag til noen venner om 3 uker. Og burde jo igrunn føler meg trygg sånn sett? Men igår skulle jeg søke opp en sang på mobilen hans og da tikket det inn en snap, i chaten.. Fra en dame (sto hennes fulle navn omtrent). Sto i setningen "gleder meg kjempemasse" :D Var vel ikke meningen jeg skulle se den akkurat.. Søkte opp navnet hennes på facebook, og han hadde likt hennes profilbilder mm. Kan jo også hende det er en SLEKTNING for alt jeg vet, men hva er oddsen? Vi har ikke avtalt å bare møte hverandre, men vi ligger jo sammen og han skal som sagt introdusere meg for noen venner av han. Vet at en mnd er kort tid, lurer på hva dere andre ville tenkt.. Om det er av relevans er vi 29 og 39 år. 

Anonymkode: b0a1d...ec7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende det , og at man møter hverandres venner trenger ikke bety så mye. Noen menn tar med seg alle damene de ligger med for å vise dem frem til kompisene.

Jeg ville spurt han rett ut "ligger du med andre? det er viktig å vite med tanke på bruk av kondom og smittefare. Når testet du deg sist for kjønnssykdommer? "

Anonymkode: 25d59...5e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle spurt der og da. Sånn der «jasså, hvem er Lise Hansen ;-)»

Nå i ettertid blir det litt rart om du spør.

Anonymkode: 7af5e...d78

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Føles det ikke riktig for deg går du videre. Verre er det ikke.

Anonymkode: 02dea...acf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han slettet appen, snakket dere om dette?

Anonymkode: d4894...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du sex før dere avtaler eksklusivitet? Man skal aldri anta noe, for alt du vet ønsker han ikke mer enn en FF og han antar at du tenker det samme. Gjør klart hva du ønsker og finn ut hva han vil. Er ikke verre enn det. Kanskje han tror du dater andre også.

Nå blir det jo litt teit å si, siden dere alt har sex., men du kan jo si noe sånt som at det for deg er viktig når du skal ha sex med noen ar dere bare har sex med hverandre og ikke er med andre i tillegg etc. 

Anonymkode: 51f3b...017

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg forstår her har ikke dere snakket om eksklusivitet - og du må nesten bare spørre ham.

Du kan virkelig ikke forvente noe annet fra Tinder og andre apper, så det er viktig å være tydelig på hva man ønsker og spørre direkte om det er gjensidig. 

Anonymkode: 7574b...e44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg overanalyserer eller hva. Men jeg har møtt en fyr i rundt en mnd nå, traff han via tinder. Etter 3-4 dater slettet han appen (jeg sletta den ganske raskt fordi jeg ble så lei av mennene på appen). Vi har egentlig møttes relativt mye på en mnd tid, og han sier han liker meg, skal ta meg med i en bursdag til noen venner om 3 uker. Og burde jo igrunn føler meg trygg sånn sett? Men igår skulle jeg søke opp en sang på mobilen hans og da tikket det inn en snap, i chaten.. Fra en dame (sto hennes fulle navn omtrent). Sto i setningen "gleder meg kjempemasse" :D Var vel ikke meningen jeg skulle se den akkurat.. Søkte opp navnet hennes på facebook, og han hadde likt hennes profilbilder mm. Kan jo også hende det er en SLEKTNING for alt jeg vet, men hva er oddsen? Vi har ikke avtalt å bare møte hverandre, men vi ligger jo sammen og han skal som sagt introdusere meg for noen venner av han. Vet at en mnd er kort tid, lurer på hva dere andre ville tenkt.. Om det er av relevans er vi 29 og 39 år. 

Begynn å tenek deg om, dersom du ikke vil sitte igjen, såret og gjerne også med en kjønnssykdom. 

Denne typen menn er playere og leker med deg slik et barn leker med lekene sine. Når interessen er over kastes og glemmes lekene. 

Anonymkode: 8f716...d68

• Liker 1
Skrevet

Nå blir jeg vel mistenkt for å fyre opp under noen som potensielt overanalyserer, eller å ikke forstå "spillet på datingapper".

Men mitt soleklare råd er at hvis du har en dårlig magefølelse, så skal du ta den på alvor. Man er ikke automatisk eksklusive på tinder og sukker osv. nei, men jeg har hørt så alt for mange historier om folk som egentlig gir inntrykk av å være eksklusive og samtidig driver og dater flere og setter folk på gjerdet, at jeg har blitt kynisk.

Dette gjerdet er en kjip plass å sitte, særlig om man egentlig vet man sitter der. Du trenger ikke å gå med på at det er "ok å date flere" om det føles feil, det skal du bare vite.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Lei av å svare det samme i alle tråder, men anyway:

Er dere ikke eksklusive, så er dere ikke eksklusive. Punktum.

Anonymkode: 2cd39...9ea

AnonymBruker
Skrevet

hva er eksklusive?

Anonymkode: bc3b8...953

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er eksklusive?

Anonymkode: bc3b8...953

At man har avtalt å ikke ligge med eller date noen andre, til man har funnet ut om man kan bli kjærester eller ikke.

Anonymkode: 25d59...5e9

Skrevet

Eksklusiv meg her og der. Det er helt greit at man har et selvstendig ansvar for hvordan man ønsker å date, og ikke sette seg i en posisjon hvor man blir såra uten å ha lovfestet rett til å bli det. Dette kan man blant annet gjøre ved å være klar på intensjonene sine, tidlig. Men jeg mener, helt generelt, at det er like mye den som ønsker å date flere samtidig sitt ansvar å avklare dette.

Det å date består av mye annet enn svart-hvit tenking, hvor den ene forventningen eller handlingen er rett  eller gal avhengig av om man har sagt "vi er eksklusive". Samtidig består det av et lass koder, tegn, normer og signaler som man sender ut.

Jeg hadde ikke vært interessert i å date noen som ligger med andre i et håp om å finne ut om han vil være kjæresten min. Men det er jo smak og behag. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Mistenker han ligger/dater med flere..

Dette er noe alle menn driver med, så det gjør han helt sikkert.

Anonymkode: b4d54...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe alle menn driver med, så det gjør han helt sikkert.

Anonymkode: b4d54...cac

Du tar såååå feil..

Mange ja, men IKKE alle .

Anonymkode: 1eabd...38d

• Liker 1
Skrevet

Men om det var en snap med tekst, så ser du jo ikke hva som står i snappen. Da står det bare snap fra ...

Skrevet

Du vil ha et forhold?

Da er det ikke smart å skræve før det har gått en måned-6 ukers tid, sånn at du får vettet om han dater/puler andre. Hvorfor du skal være det som menn kaller "luremus", fordi du ikke vil utsette deg selv for smitte. 

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, Søgni said:

Eksklusiv meg her og der. Det er helt greit at man har et selvstendig ansvar for hvordan man ønsker å date, og ikke sette seg i en posisjon hvor man blir såra uten å ha lovfestet rett til å bli det. Dette kan man blant annet gjøre ved å være klar på intensjonene sine, tidlig. Men jeg mener, helt generelt, at det er like mye den som ønsker å date flere samtidig sitt ansvar å avklare dette.

Det å date består av mye annet enn svart-hvit tenking, hvor den ene forventningen eller handlingen er rett  eller gal avhengig av om man har sagt "vi er eksklusive". Samtidig består det av et lass koder, tegn, normer og signaler som man sender ut.

Jeg hadde ikke vært interessert i å date noen som ligger med andre i et håp om å finne ut om han vil være kjæresten min. Men det er jo smak og behag. 

Jeg er helt med på at en optimal verden kanskje ville vært slik.

Forskjellen er bare hvordan gutter og jenter ser på dating.

Det du beskriver forteller f.eks. bare hvordan jenter ser på dating. Gutter deler ikke samme verdi.

Om dette er arv/miljø/biologi/dyrisk instinkt/psykologi eller hva, det vet jeg ikke, men er mye forskning om temaet, ja.

Anonymkode: 2cd39...9ea

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan like godt være fra en venn, slektning, kollega eller hva som helst. IKKKE tenk på det. Det at han vil introdusere deg for venner er jo et godt tegn.

Men.. du kan si til han at du ikke ligger med andre og høre hva han tenker om det. Om han er mer nja.. tja og vag så ta det derfra. Hva vil du gjøre da, fortsette eller si takk og farvel.

Finnes masser av menn som dater og ligger rundt. Men det FINNES også masser av menn som IKKE gjør det.

En sånn melding er ikke nok til å vite det ene eller det andre.

Anonymkode: 6bab9...686

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Ariadne# skrev:

Men om det var en snap med tekst, så ser du jo ikke hva som står i snappen. Da står det bare snap fra ...

Jeg skrev at det var en chatmelding fra snapchat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...