Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Rampunger og annet pakk, hva sier dere foreldre om disse? Tør dere si fra til barnet det gjelder som ikke vet å oppføre seg eller later dere som ingenting?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg elsker å kjefte på fremmede drittunger som har en ufyselig oppførsel i lekeland, by, lekeplasser etc. Om foreldrene bare står der som noen dumme nek får de og høre et alvorsord om den manglende oppdragelsen ungene har. Anonymkode: 92a9f...6d6
Mammabamma Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 (endret) Jeg er barnehagelærer og vasser i unger på jobb. Jeg snakker automatisk med alle unger i min nærhet som ikke kan oppføre seg. Jeg har en unge som går fullstendig i vranglås om han får tilsnakk ute blant folk så der kan jeg nok virke som et mehe selv når jeg ikke sier noe men heller diskré fjerner ungen uten oppstyr fra situasjonen. Vi snakker sammen om ting på tomannshånd. Endret 7. april 2018 av Mammabamma
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 12 minutter siden, Mammabamma skrev: Jeg er barnehagelærer og vasser i unger på jobb. Jeg snakker automatisk med alle unger i min nærhet som ikke kan oppføre seg. Jeg har en unge som går fullstendig i vranglås om han får tilsnakk ute blant folk så der kan jeg nok virke som et mehe selv når jeg ikke sier noe men heller diskré fjerner ungen uten oppstyr fra situasjonen. Vi snakker sammen om ting på tomannshånd. Ja det er ikke så lett. Har han en sykdom siden han ikke tåler det?
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 16 minutter siden, Biloba skrev: Lite å gjøre på lørdagskvelden tydeligvis... Du henger her du og ser jeg.
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å kjefte på fremmede drittunger som har en ufyselig oppførsel i lekeland, by, lekeplasser etc. Om foreldrene bare står der som noen dumme nek får de og høre et alvorsord om den manglende oppdragelsen ungene har. Anonymkode: 92a9f...6d6 Jeg tenker det er greit å si fra, men man må moderere seg. Barn kan bli redde om man tar i for mye.
Mammabamma Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, chamallow skrev: Ja det er ikke så lett. Har han en sykdom siden han ikke tåler det? ADHD så han er litt impulsstyrt og veldig klar over det selv.
Biloba Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, chamallow skrev: Du henger her du og ser jeg. Ja, kan ikke akkurat dra fra småungen når resten av familien er ute.
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, Mammabamma skrev: ADHD så han er litt impulsstyrt og veldig klar over det selv. Ok det er jo en sykdom som preger atferd i stor grad. Bra du vet selv hva du skal gjøre
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 12 minutter siden, Biloba skrev: Ja, kan ikke akkurat dra fra småungen når resten av familien er ute. Og jeg henger her og ser på film samtidig. Wilson. Handler om en som er sosialt uintelligent. TMI men sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 Jeg er helt for å gi beskjed til barn som ikke oppfører seg, men det er viktig å gjøre det på en ok måte. En ting jeg av og til må minne mannen min på; barna kan ikke noe for at de er drittunger, de vet ikke bedre. Anonymkode: 4a630...941
Biloba Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 46 minutter siden, Mammabamma skrev: Jeg er barnehagelærer og vasser i unger på jobb. Jeg snakker automatisk med alle unger i min nærhet som ikke kan oppføre seg. Jeg har en unge som går fullstendig i vranglås om han får tilsnakk ute blant folk så der kan jeg nok virke som et mehe selv når jeg ikke sier noe men heller diskré fjerner ungen uten oppstyr fra situasjonen. Vi snakker sammen om ting på tomannshånd. Hva synes du og barnet ditt om fremmede voksne som begynner å irettesette barnet ditt i offentlighet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå