Gå til innhold

Active Moist - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan gi meg tilbakemeldinger om de har prøvd/bruker denne kremen fra Dermalogica. Jeg vurderer å prøve den, for jeg har hørt en del positivt om den. Huden min er kombinert med noen urenheter av og til. Er dette kremen for meg da?

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den et par måneders tid nå. Tror denne kremen er perfekt for meg, akkurat passe med fuktighet uten at det blir blankt. Før hadde jeg litt tørr hud på nesen, men det er borte vekk nå. Og har vel omtrent samme hudtype som deg.

Du kan jo eventuelt bestille et prøvesett dersom du ikke er sikker? Kommer under tollgrensen, og resten av prøvene er perfekt når man skal ut og reise.

Scheherazade :hjerte: Active Moist!

Er det mulig?? Skjønner ingenting jeg, men dere som leste veldig godt så kanskje at det stod et navn på linken jeg la ut isted. Men det var ikke mitt navn, så lurer på hva i alle dager som har skjedd med systemet til LF?? Sånn, nå har jeg sendt en mail til LF og påpekt denne bugen i systemet deres. Ble litt urolig nå, dette skal ikke gå an! Og her sender jeg visa-kortinformasjon og så videre...

Skrevet

Active moist synes jeg er bra. Ikke for fet eller for lett - har også hatt litt tørr hud på nesen til tider, men ikke nå lenger. Den er ikke så drøy i bruk som andre merker jeg har prøvd, men det gjør ikke så mye.

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud og eeelsker active moist :) :)

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud, og har brukt Active Moist i ca en måned nå. Jeg synes at kremen er helt grei, men den gir meg ingen "WOW" følelse, som jeg feks har fått av Clinique sin Total turnaround krem. Den er fantastisk den.

Så, jeg kommer ikke til å kjøpe Active Moist igjen.

Skrevet

Til min blandingshud er den heller ikke så bra. Jeg flasser som aldri før på nese og panne etter å ha brukt den, og urenhetene er ikke merkbart bedre heller.

Gjest Daniella_
Skrevet

Har også kombi-hud og elsker Active Moist.

Har bestilt en ny i fra LF nå, bestilte ganske mye så jeg delte opp pakkene...og nå har ikke den siste pakken kommet og der er Active Moist kremen min. Må bruke erstattningskremen min. Vil ha Active moist nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...