AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Noen frisører her? Var hos frisøren i dag og det ble mislykka og jeg er så skuffet, men samtidig irritert på meg selv som lot frisøren overalt meg til boe annet enn planlagt. Følgende skjedde: Jeg er blond og hadde masse helt lyse foliestriper tett i tett med noen cm ettervekst. Skulle bare ta etterveksten, men frisøren foreslo noen mørkere striper og en gloss/farge over også for mer naturlig resultat. Jeg valgte å stole på henne og forklarte at jeg hadde hetta for at det skulle bli grått og det kunne hun forsikre meg om at det ikke skulle bli. Hva tror dere det ble? GRÅTT. Jeg sa med en gang at jeg ikke var fornøyd og hun ba meg vaske håret hjemme og eventuelt komme tilbake på mandag hvis jeg ikke ble fortrolig. Har vasket det 5-6 ganger (...) i kveld og det ble litt bedre, men det er en skikkelig kjip farge rett og slett. Jeg var finere før jeg var hus frisøren.. Hva bør jeg gjøre? Vaske håret masse de nesten ukene og håpe det blir bedre? Vil det bli penere med lyse striper over dette igjen? Hun sa hun kunne legge i noen lyse striper «i fronten».. Anonymkode: 10465...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå