AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg er en kvinne på 30 som ikke hadde noen fin oppvekst, ble verbalt mishandlet av mor og far, i tillegg fysisk av far. Moren min har alltid vært verst på det verbale og trykker meg veldig ned. Dette merker jeg fortsatt i voksen alder, selv om hun for det meste er snill. Jeg har alltid slitt med selvtilliten og tatt noen mildt sagt dårlige valg når det gjelder menn. Nå nylig kuttet jeg ut en fyr etter tredje date, da han fortalte at han røyker hasj. Mamma er veldig på meg med en gang jeg dater noen og det var min søster som sladret om at jeg hadde møtt noen. Jeg vet hvor negativ mamma er når det gjelder menn og meg, så jeg vil helst ikke fortelle henne noe om dating. Jeg var dum nok til å fortelle hvorfor det ikke ble noe mer med denne fyren og da sier hun hånlig: Der ser du hvor naiv du er! Naiv? jeg er sier jeg. Jeg fant ut dette allerede etter tre dater og kuttet han ut! «Jeg hadde funnet det ut med en gang på første!» sier hun hånlig. Jeg blir så forbannet på den hånlige oppførselen hennes! Anonymkode: 2a528...12e
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor har du kontakt med henne når hun tydeligvis er ei møkkakjærring? Du er 30 år, på tide og starte ditt eget liv uten noen som trøkker deg ned hele tiden. Hjelper ikke at hun er for det meste snill når hun allikevel behandler deg som dritt. Noen foreldre fortjener virkelig ikke barna sine.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Skjønner deg godt. “As if”. Spurte du hvordan hun hadde funnet det ut? Og om hun har hørt ordtaket «du kan ikke skue hunden på hårene»? Om hun er så naiv at hun tror smarte kjeltringer oppfører seg som dumme kjeltringer? Om ikke en godt forberedt verbal lekse som setter henne skikkelig på plass hjelper, ville jeg moderert kontakten og hva jeg også deler med søster. Men prøv først et realt oppgjør om hvor lei du er hennes besserwisserhet, du kan sikkert legge til noen eks på dårlige valg hun har gjort selv, for alle gjør jo noen innimellom. Bra du kuttet fyren ut da du fikk vite, høres jo ut som du faktisk har lært av dårlige erfaringer, som alle i singlemarkedet får men ikke alle lærer av. Anonymkode: b8a46...a80 2
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Ikke date gjerrigknarker og fattiglus så slipper du å få pes fra moren din. Tjuvradder er de verste de er heller ikke noe å satse på.
wintergirl Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Uff, så trist ts Som den over sier så må du kutte henne ut. Hun fortjener ikke deg i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Du er ikke alene om å ha det slik. Anbefaler å stramme inn kontakten. Jeg ble 40 år før jeg skjønte hvor galt det var og hvor mye slik nedlatenhet har ødelagt for meg. Anonymkode: eb132...d29 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Oppveksten din høres helt ut som min, og jeg har også et anstrengt forhold til mine foreldre. Jeg har lært meg å stå opp for meg selv og sette moren min på plass. Jeg pleier også å dra hjem hvis hun ikke klarer å oppføre seg. Anbefaler deg å gjøre noe a la det samme, og samtidig slå deg til ro med at du aldri vil få et normalt forhold til foreldrene dine. Anonymkode: 020e8...233 2
Arabella Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 23 minutter siden, chamallow skrev: Ikke date gjerrigknarker og fattiglus så slipper du å få pes fra moren din. Tjuvradder er de verste de er heller ikke noe å satse på. Er dette et fast mantra du har? Du har skrevet på samme måte i flere tråder. 4
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Er dette et fast mantra du har? Du har skrevet på samme måte i flere tråder. Ja det er det. What u see is what u get.
tirben Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 Skjønner at du blir såret, og det er ikke så lett å bryte med moren sin heller. Du sier jo at hun for det meste er snill, så kanskje må du fortsette som du gjør å holde henne utenfor livet ditt. Ikke fortell henne personlige ting, og søsteren din må også instrueres i at hun ikke må si noe. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Hei! så at jeg har postet dette innlegget to ganger, det var ikke meningen. Mamma er som jeg sier også veldig snille, men denne kritikken drar meg veldig ned. Jeg føler hun behandler meg som umyndig og legger seg altfor mye opp i livet mitt. Jeg føler meg ganske ned i kjelleren etter å ha besøkt henne idag, slike kommentarer minner meg så om hvordan hu har oppdratt meg siden jeg var barn. Moren min ringer meg hver dag og har strengt tatt for mye innsyn i livet mitt. Jeg er 30, men hun behandler meg som 14. Jeg har avslått mobilen min og logget av Facebook. Har ikke planer om å skru på igjen før mandag og begynne deretter med å ikke ta tlf hver gang hun ringer. Jeg innser at hun altfor lenge har hatt kontroll over meg og søsteren min og henne har alltid vært på lag sammen mot meg. ts Anonymkode: 2a528...12e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 4 hours ago, chamallow said: Ja det er det. What u see is what u get. Lenge leve naiviteten Anonymkode: b8a46...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå