AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg er en kvinne på 30 som ikke hadde noen fin oppvekst, ble verbalt mishandlet av mor og far, i tillegg fysisk av far. Moren min har alltid vært verst på det verbale og trykker meg veldig ned. Dette merker jeg fortsatt i voksen alder, selv om hun for det meste er snill. Jeg har alltid slitt med selvtilliten og tatt noen mildt sagt dårlige valg når det gjelder menn. Nå nylig kuttet jeg ut en fyr etter tredje date, da han fortalte at han røyker hasj. Mamma er veldig på meg med en gang jeg dater noen og det var min søster som sladret om at jeg hadde møtt noen. Jeg vet hvor negativ mamma er når det gjelder menn og meg, så jeg vil helst ikke fortelle henne noe om dating. Jeg var dum nok til å fortelle hvorfor det ikke ble noe mer med denne fyren og da sier hun hånlig: Der ser du hvor naiv du er! Naiv? jeg er sier jeg. Jeg fant ut dette allerede etter tre dater og kuttet han ut! «Jeg hadde funnet det ut med en gang på første!» sier hun hånlig. Jeg blir så forbannet på den hånlige oppførselen hennes! Anonymkode: 71ce4...28e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor gidder du å ha henne i livet ditt? Drittkjerring Anonymkode: c11f5...c76
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor har du kontakt med henne? Anonymkode: 470ef...796
Gjest GoldenLioness Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Samme sier jeg. Hva er vitsen med å ha mennesker i livet ditt som alltid trykker deg ned? Familie eller ei. Jeg kuttet ut familien min da jeg var 18 og har aldri angret på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå