Gå til innhold

Ny serie? Jeg er kresen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Likte veldig godt Drop Dead Diva, drama 😍 

Og må ikke glemme Greys anatomy!

Vet ikke hvor du kan få tak i det, men This is Us! Fantastisk serie, kan ikke fatte at tv3 tok det av lufta for å vise Paradise 😒😡 

The Good Life var også veldig bra.

Og har så vidt startet på The Good Fight, virker veldig interessant :) 

Også mange som mener at The Good Wife også er ganske bra, men har ikke sett det selv.

Starter også bittelitt på Designated Survivor, men igjen ikke kommet veldg langt, men virker også interessant :) 

Må jo hive GoT inn også 😍 Er jo ikke for alle, men må jo nevnes!

Og har planer om å starte på The Frankenstein Chronocles, men har ikke kommet så langt enda, er sagt å være GoT bra :) 

Modern family også veldig bra! Elsker den serien! Går ofte på repeat her, samme som Friends.

Anonymkode: 94390...87f

Og så må en ikke glemme The Handmaidens Tail!! Sesong 2 kommer snart!!

Anonymkode: 94390...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere gode er allerede nevnt, men hvis du vil ha en mind blowing serie så anbefaler jeg Sense8 på det sterkeste. Den gjør virkelig inntrykk og har det mest spennende og varierte skuespillergalleriet jeg har sett noen sinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The good wife (Netflix), handler om en dame som har vært hjemmeværende og tar opp igjen advokatkarrieren når mannens utroskapsskandale smøres utover pressen. Litt treig de første episodene, men den tar seg vanvittig opp, fantastisk dramaserie. Tar opp mange spørsmål som er aktuelle i dag, anbefales på det sterkeste.

The Americans (Netflix) handler om to russiske spioner som har infiltrert det amerikanske samfunnet tidlig på 80-tallet. Høres veldig cheesy ut men er utrolig bra. Får innblikk i alle de dilemmaene de kommer opp i med å jobbe for et land de er glad i men likevel finner feil ved, om tvil, om foreldrerollen, om lojalitet og det å ha dobbeltliv, om moralske og etiske dilemma som de kommer opp i som alle kan gjenkjenne. Følger også en FBI agent som jager på de to uten å vite hvem de er, og russerne som forsøker å spille lovlig samtidig som de vil dra nytte av å bo i USA. Lagd av en tidligere CIA offiser, og er visstnok veldig realistisk med tanke på hvordan man jobbet under den kalde krigen. En av mine favorittserier!

How to get away with murder (Netflix) handler om en jusprofessor som får hjelp av studenter til å løse saker, men så går det selvfølgelig galt, og hun må redde studentene sine. Og det baller på seg som det bare kan i en amerikansk serie beregnet på unge folk. Men veldige fengende og underholdende, tror den kan være i kategorien du liker. 

The crown (netflix) om dronning Elisabeth er også verd å se, lærte mye der jeg aldri har visst noe om.

Anonymkode: 761a4...481

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer der ny sesong av 3% ?? Wohoo! Den likte jeg! 

Ozark, black mirror og gypsy er bra! 

Anonymkode: f236c...b5d

Jeg har nettopp sett den ferdig og så at de har sesongpremiere 27 april i år (ifølge imdb). Så for min del var det flaks at jeg ikke trenger vente 2 år på sesong 2 (sesong 1 er fra 2016 om jeg husker riktig)

Anonymkode: ba471...004

AnonymBruker
Skrevet

Shameless (US) 

Revenge

Colony

Greys Anatomy

Ozark

Trevelers (Netflix) 

BroadChurch og Graceland (samme serie men britisk og amerikansk versjon) 

The Killing (netflix) 

Luther (mesterstykke), samme med "the fall" - begge på netflix

Anonymkode: fdd9b...752

AnonymBruker
Skrevet

Parenthood. Ligger på Viaplay og sumo (med c more)

Anonymkode: f1f33...935

AnonymBruker
Skrevet

Kom på Unreal. Handler om to kvinner som styerer et realityshow. De hjelper "litt" med å skape strid og drama på showet, men sliter også med egne problemer

Litt interessant med noen av tv seriene skrevet av kvinner. Tviler på vi ville sette kvinnelige karakterer som hovedpersonene i unreal om den var skrevet av menn. Samme med Gypsy. 

Av og til virker det som om menn oftere skriver om hva de vil være, mens kvinner skriver om hva de er.

Anonymkode: ba471...004

Skrevet

Vi har begynt å se på Rectify på Netflix. Den kan anbefales. En undervurdert fin serie. Bra karakterer og litt dyster stemning.

Hvis du vil ha noe lystigere anbefaler jeg The Good Place. En smart og morsom komedie med Kristen Bell og Ted Danson. 

Skrevet

Weeds

sopranos

orange is the new black

skins

the END of the fucking world

the affair

AnonymBruker
Skrevet
On 4/7/2018 at 7:46 PM, AnonymBruker said:

Kan dere ikke skrive hva serien handler om også eller hvordan type seriesjanger det er, for bare navnet sier ikke oss andre så mye.  :)

Anonymkode: 9a97c...df8

Bruk Google da, ikke vanskelig

Anonymkode: 5c60c...cf7

AnonymBruker
Skrevet

strike back

Anonymkode: b24c8...b3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...