Gå til innhold

Ny serie? Jeg er kresen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg behøver tips til en ny serie. Av de nyere seriene er det kun Big Little Lies som har fenget meg. Av de gamle er det Six Feet Under og Sex and The City.

Så. Jeg behøver et velskrevet og velspilt drama. Tips! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke mye kresen om du liker Sex and the city :fnise:

Anonymkode: 01633...5c7

• Liker 12
Skrevet

Ozark :jepp:

Breaking bad om du ikke har sett den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

x company

Anonymkode: 25919...dec

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke nye, men kan anbefale The Tudors , Orphan Black Og Revenge.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tøys. Den er fengende, morsom og velskrevet. 

4 minutter siden, Rumle skrev:

Ozark :jepp:

Breaking bad om du ikke har sett den.

Takk! Breaking Bad glemte jeg, den har jeg sett og likte den veldig godt :)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

x company

Anonymkode: 25919...dec

Skal sjekke ut. :)

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Ikke nye, men kan anbefale The Tudors , Orphan Black Og Revenge.

Takk! Jeg har skal definitivt sjekke ut disse. The Tudors har jeg sett noen episoder av husker jeg, og likte godt, men har glemt den... Orphan Black har flere som kjenner meg anbefalt meg, så den kan kanskje være noe :)

• Liker 3
Skrevet

Av nye liker jeg veldig godt The Good Doctor, Legion, Lucifer, izombie og The Magicians (Harry Potter for voksne)

Gamle serier jeg liker er : NCIS, New Girl, Supernatural, Modern Family ;)

AnonymBruker
Skrevet

Westworld, Girls, the magicians, orphan black, unbrekable kimmy schmidt, Grace and Frankie. Noen av disse har blitt nevnt før, men de måtte nesten nevnes igjen.

Anonymkode: 12af5...6d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BBC Sherlock
Stranger Things
Black Mirror

Anonymkode: 86e41...792

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan være kresen for det... å like kun bad taste serier er feks å være kresen ;) 

AnonymBruker
Skrevet

BBC Sherlock Holmes, Riverdale.

Anonymkode: ea9ce...b13

Gjest chamallow
Skrevet

Outlander - denne er bare elsk :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke skrive hva serien handler om også eller hvordan type seriesjanger det er, for bare navnet sier ikke oss andre så mye.  :)

Anonymkode: 9a97c...df8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte også Big Little Lies. Jeg synes The night of minner litt om den, velskrevet og velspilt og også en sånn miniserie. Det er et krim-drama. Fantastiske karakterer.

Anonymkode: 9df73...e9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rectify: handler om mennesker. En veldig smart hovedperson som føler mye skam og skyld for fortiden. Han var på death row, men blir sluppet ut av fengsel og spørsmålet om han er skyldig henger i luften

House of Cards: politikk og intriger. Kynisk ektepar som forsøker vinne makt og manipulere andre mennesker. Verdens beste introsang

Borgen er en dansk House of Cards

Gypsy: En psykolog som bryter barrierer og engasjerer seg litt for mye i sine pasienters liv

In treatment handler også om psykologtimer, men er veldig annerledes og foregår hovedsaklig i terapirommet

3% dystopi der 3% av de beste menneskene blir sendt til en utpoisk og idyllisk sted, mens resten av menneskene lever i en slum. Sesong 2 kommer i sluttten av måneden. Bra karaktergalleri og historien får deg til å lure på hva som kommer til å skje. 

Better call saul. Du har kanskje sett denne

Sopranos er en klassiker, har karakterer med egen motivasjoner og ideer. Handler om en mafiaboss som går til psykolog og som strever med rollen han har i mafiagjengen. 

Anonymkode: ba471...004

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Westworld, Girls, the magicians, orphan black, unbrekable kimmy schmidt, Grace and Frankie. Noen av disse har blitt nevnt før, men de måtte nesten nevnes igjen.

Anonymkode: 12af5...6d3

Liker ikke dine serier, men så noen klipp av Santa Clarita Diet og den er kanskje noe du ville likt. Jeg likte den ikke. 

Skrevet

Du må se Shameless (Netflix) hvis du ikke har sett den👍🏻

Akkurat nå ser jeg på en ny serie som heter Requiem på Netflix, spennende.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rectify: handler om mennesker. En veldig smart hovedperson som føler mye skam og skyld for fortiden. Han var på death row, men blir sluppet ut av fengsel og spørsmålet om han er skyldig henger i luften

House of Cards: politikk og intriger. Kynisk ektepar som forsøker vinne makt og manipulere andre mennesker. Verdens beste introsang

Borgen er en dansk House of Cards

Gypsy: En psykolog som bryter barrierer og engasjerer seg litt for mye i sine pasienters liv

In treatment handler også om psykologtimer, men er veldig annerledes og foregår hovedsaklig i terapirommet

3% dystopi der 3% av de beste menneskene blir sendt til en utpoisk og idyllisk sted, mens resten av menneskene lever i en slum. Sesong 2 kommer i sluttten av måneden. Bra karaktergalleri og historien får deg til å lure på hva som kommer til å skje. 

Better call saul. Du har kanskje sett denne

Sopranos er en klassiker, har karakterer med egen motivasjoner og ideer. Handler om en mafiaboss som går til psykolog og som strever med rollen han har i mafiagjengen. 

Kommer der ny sesong av 3% ?? Wohoo! Den likte jeg! 

Ozark, black mirror og gypsy er bra! 

Anonymkode: f236c...b5d

Skrevet

Girls (hbo)

the crown (netflix)

the sinner (netflix)

stranger things (netflix)

outlander (netflix)

dette er de siste seriene jeg har sett. Likte de alle sammen, spesielt the crown 

AnonymBruker
Skrevet

Likte veldig godt Drop Dead Diva, drama 😍 

Og må ikke glemme Greys anatomy!

Vet ikke hvor du kan få tak i det, men This is Us! Fantastisk serie, kan ikke fatte at tv3 tok det av lufta for å vise Paradise 😒😡 

The Good Life var også veldig bra.

Og har så vidt startet på The Good Fight, virker veldig interessant :) 

Også mange som mener at The Good Wife også er ganske bra, men har ikke sett det selv.

Starter også bittelitt på Designated Survivor, men igjen ikke kommet veldg langt, men virker også interessant :) 

Må jo hive GoT inn også 😍 Er jo ikke for alle, men må jo nevnes!

Og har planer om å starte på The Frankenstein Chronocles, men har ikke kommet så langt enda, er sagt å være GoT bra :) 

Modern family også veldig bra! Elsker den serien! Går ofte på repeat her, samme som Friends.

Anonymkode: 94390...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...