AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg har så lyst til å begynne med pole fitness! Ser jo så moro ut, samtidig som det er en enormt bra trening for hele kroppen. MEN jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få begynt. Har aller mest lyst til å trene det hjemme i min egen stue. Hvor burde jeg bestille stang? Ser det er mye billigere på eBay enn hva det er på finn.no for eksempel. Noen som har tips til hvor jeg burde kjøpe ifra? Og evt instruksjonsvideoer, ekstra utstyr jeg bør ha osv? Setter pris på all hjelp! Anonymkode: 043c0...ef3
Tibbie Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Kan du ikke melde deg på kurs? Jeg gikk på poledancing med ei venninne. Hun likte det litt bedre enn det jeg gjorde, så hun kjøpte en stang i norsk nettbutikk. Husker ikke hvilken, men vet ikke om du får en rimelig på eBay. Det koster jo mer om du kjøper noe som koster over 350 kr. Dessuten har du ingen bytterett eller garanti.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Vil anbefale et nybegynnerkurs! kjempegøy!! 😊 Anonymkode: def2a...e96
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Har mest lyst til å lære meg det selv alene! Er bare sånn jeg er, synes sånne treningsklasser er så kleine... hehe. Noen her som er selvlærte og har noen tips? Anonymkode: 043c0...ef3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Sørg for at du har en ordentlig stang. Det finnes mye på markedet som ikke holder. Jeg ville anbefalt x-pole. Anonymkode: bc2ad...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå