Gå til innhold

Vil begynne med pole fitness - trenger litt tips ;)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å begynne med pole fitness! Ser jo så moro ut, samtidig som det er en enormt bra trening for hele kroppen. MEN jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få begynt. Har aller mest lyst til å trene det hjemme i min egen stue. Hvor burde jeg bestille stang? Ser det er mye billigere på eBay enn hva det er på finn.no for eksempel. Noen som har tips til hvor jeg burde kjøpe ifra? Og evt instruksjonsvideoer, ekstra utstyr jeg bør ha osv? Setter pris på all hjelp! :)

Anonymkode: 043c0...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke melde deg på kurs? :) Jeg gikk på poledancing med ei venninne. Hun likte det litt bedre enn det jeg gjorde, så hun kjøpte en stang i norsk nettbutikk. Husker ikke hvilken, men vet ikke om du får en rimelig på eBay. Det koster jo mer om du kjøper noe som koster over 350 kr. Dessuten har du ingen bytterett eller garanti.

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale et nybegynnerkurs! kjempegøy!! 😊

Anonymkode: def2a...e96

AnonymBruker
Skrevet

Har mest lyst til å lære meg det selv alene! Er bare sånn jeg er, synes sånne treningsklasser er så kleine... hehe. Noen her som er selvlærte og har noen tips? :)

Anonymkode: 043c0...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for at du har en ordentlig stang. Det finnes mye på markedet som ikke holder. Jeg ville anbefalt x-pole. 

Anonymkode: bc2ad...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...